Otrogen mot ditt ex,med din nuvarande partner
Ja som rubriken lyder:
Du som har varit otrogen mot ditt ex med din nuvarande partner .. har du varit otrogen igen,med din nuvarande ??
Ärlighet spotta ut allt ni har mina vänner !
Ja som rubriken lyder:
Du som har varit otrogen mot ditt ex med din nuvarande partner .. har du varit otrogen igen,med din nuvarande ??
Ja som rubriken lyder:
Nej var Inter otrogen mot mitt ex med min nuvarande. Däremot var han otrogen mot sitt ex med mig, han lämnade sin dåvarande för mig, för herrans många år sedan.
Jag var otrogen mot mitt ex med min nuvarande och han var otrogen mot sitt ex med mig. Vi hade en affär i nästan två år innan vi båda valde att lämna. Jag har inte varit otrogen mot min nuvarande för han är rätt för mig. Nu har vi varit gifta i 5 år och ihop i 9 år.
Jag var otrogen mot mitt ex med mitt nuvarande ex som var otrogen mot sitt ex som var mitt ex som var otrogen mot sitt ena ex men inte det andra exet som var otrogen mot båda sina ex. Mitt ex var otrogen med mig mot min nuvarande som var ex till mitt ex som var exet som jag var otrogen med.
Aldrig varit otrogen
Det är rätt vanligt att man varit otrogen mot sitt ex när man inleder ett nytt förhållande. Det har ingen påverkan på om man är otrogen igen. Om man tar konsekvensen av sin otrogenhet och blir tillsammans med den nya så har man varit ärlig i sitt uyppsåt.
De som är otrogna och stannar kvar är falska idioter som borde kastreras.
Nej det har jag inte. Han är allt jag någonsin velat ha, jag var kär i honom redan på gymnasiet. Det var för 17 år sedan. Vi har idag varit tillsammans i fyra år.
Jag var otrogen mot mitt ex med min nuvarande och han var otrogen mot sitt ex med mig. Vi hade en affär i nästan två år innan vi båda valde att lämna. Jag har inte varit otrogen mot min nuvarande för han är rätt för mig. Nu har vi varit gifta i 5 år och ihop i 9 år.
Det är rätt vanligt att man varit otrogen mot sitt ex när man inleder ett nytt förhållande. Det har ingen påverkan på om man är otrogen igen. Om man tar konsekvensen av sin otrogenhet och blir tillsammans med den nya så har man varit ärlig i sitt uyppsåt.
Jag var inte otrogen mot mitt ex med min nuvarande, men jag var tyvärr väldigt otrogen mot henne (och de innan).
Dock så har jag aldrig varit otrogen mot min fru.
Vänta va? Du menar alltså på fulla allvar att man har varit ärlig och allt är okej om man går till den "nya". Det är väl klart som korvspad det har påverkan, har du en gång rökt på är det större risk att du gör det igen...
Man tar defintivt inte konsekvensen så.. Men du får ju tycka som du vill
Vänta va? Du menar alltså på fulla allvar att man har varit ärlig och allt är okej om man går till den "nya". Det är väl klart som korvspad det har påverkan, har du en gång rökt på är det större risk att du gör det igen...
Aldrig varit otrogen