• Aileen2014

    Välkomna barn ihop....?

    Hej!
    Söker efter en fin man att välkomna barn med.
    Antingen är du en givmild o hjälpsam man som helt enkelt vill hjälpa mig med min dröm eller så vill du dela på ansvaret som vänner eller i bästa av världar finner vi kärleken!
    Alla varianter känns bra :)

    Hoppas vi hörs, snart!

    Vänligen, A

  • Svar på tråden Välkomna barn ihop....?
  • SvenOlsson
    Aileen2014 skrev 2018-11-07 10:42:26 följande:

    Hej!

    Söker efter en fin man att välkomna barn med.

    Antingen är du en givmild o hjälpsam man som helt enkelt vill hjälpa mig med min dröm eller så vill du dela på ansvaret som vänner eller i bästa av världar finner vi kärleken!

    Alla varianter känns bra :)


    Hej!

    Jag läste ditt svar i den andra tråden, såg inte att du startat en ny också. Så jag skriver ungefär detsamma här också, så finns texten i båda trådarna

    Jag är 41 år och bor nära Stockholm. Står stadigt på båda benen - ordnad ekonomi, nykterist och inga sociala problem. Reser ofta till stugan i skärgården när jag har ledigt. Jag är pappa till två tonårsbarn. Min livsplan var att bli pappa tidigt i mitt vuxenliv, för att kunna ha det lätt och lugnt längre fram. Men nu när jag nått dit känns det mest bara tomt, jag har ju ofta umgänge men barnen behöver mig inte alls på samma sätt längre.

    Det vore så roligt att bli pappa igen! Jag har så mycket energi och omtanke att dela med mig av. Jag har donerat till några som viljat bli föräldrar på egen hand innan, men också varit intresserad av ett alternativ där jag är en del av barnets liv. Mitt dejtande har gått sådär och det har dessutom varit nästan omöjligt att hitta någon som också varit intresserad av att bilda familj, så den här tanken känns rätt perfekt. Vill du prata vidare så skriv gärna ett meddelande här
Svar på tråden Välkomna barn ihop....?