• totla

ÄL+6, BIM+7 molande värk, mår illa, gravid?

Hej! Fredagen den 2/11 hade jag beräknad ägglossning. Min mens är beräknad den 16/11.

Jag och min man hade sex vid min ägglossning, samma dag alltså den 2/11. Redan en, två dagar efter känner jag stick och lite obehag i min kvinnomage. Nu idag den 8/11 har jag mått sjukt illa, molande värk i både rygg och mage samt stickningar. Kan jag vara gravid? Läst andra trådar och fått mycket råd och så men vill också prata för mig. Jag har testat men det var såklart negativt. Det är första gången vi prövar att låta ödet bestämma.

Min ägglossning och mens är alltid klockade. Jag har en app jag följer och den stämmer alltid

Vad säger ni? Jag är nervös. Men väldigt hoppfull om att få plussa. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden ÄL+6, BIM+7 molande värk, mår illa, gravid?
  • SofieElise

Avvakta till bim. Är på tredje försöket nu och varje gång har jag analyserat symptom, bl a de som du nämner, och ändå har det inte tagit sig. Har bim samma dag som du och tänker inte testa innan och bli besviken.

• totla

Tack för svaret @SofieElise !

Ok, då avvaktar jag. Kunde knappt somna igår för det värme och kom som små hugg. Jag blir samtidigt orolig att det inte är något alls med graviditet att göra. Men det är som sagt många symptom som tyder på det.

Jag får avvakta till BIM. Tråkigt nog för jag är väldigt otålig ????

• SofieElise
    totla skrev 2018-11-09 08:05:50 följande:

Tack för svaret @SofieElise !

Ok, då avvaktar jag. Kunde knappt somna igår för det värme och kom som små hugg. Jag blir samtidigt orolig att det inte är något alls med graviditet att göra. Men det är som sagt många symptom som tyder på det.

Jag får avvakta till BIM. Tråkigt nog för jag är väldigt otålig ????

Håller tummarna för dig att det är en liten knodd på g, bara en veckan till bim för oss båda
Svar på tråden ÄL+6, BIM+7 molande värk, mår illa, gravid?