• Anonym (Ella-Nora)

Jag är gift och ligger (snart) med en gift man. Fråga vad ni vill!

Jag är gift och har haft en flört med en gift man en ganska lång tid. Nu tar vi det steget längre och har bestämt tid och plats för en första träff.

Jag har tänkt väldigt mycket kring detta (relationer, livet, känslor, svek, skuld, skam, moral, passion, kärlek, normer och så vidare) och kommit fram till några viktiga insikter. Men spånar gärna vidare och får frågor som jag kanske inte har tänkt så mycket kring.

Så fråga precis vad ni vill men gör det respektfullt och försök att lyfta blicken för nya perspektiv även om ni tycker att vissa handlingar är förkastliga.

Glad

• Svar på tråden Jag är gift och ligger (snart) med en gift man. Fråga vad ni vill!
  • Anonym (Frågvis)

Nu var det länge sedan du visade livstecken. Hur går det för er?

• Anonym (Tänk före)

Hej. Har inte orkat läsa tråden.

Är du beredd att leva med ditt beslut för resten av ditt liv? Är det värt det? Har du tänkt igenom vad som kommer att hända?

Hur du än vrider å vänder på det så kommer det att påverka två äktenskap. Är du beredd att ta ansvaret för det?

Så fruktansvärt mycket bättre kommer du inte att må. Klart det ger kickar för stunden. Men jag lovar å garanterar att det blir en livslång bitter eftersmak.

Talar av erfarenhet. Det är inte lätt att leva med ånger.

• Anonym (Frågvis)

Hej Ella-Nora! Hur står det till med dina äventyr? Fortfarande gift? Mannen lycklig?
    Andra kvinnan fortfarande ovetande?
    Ett litet livstecken kan du väl unna oss ; )

• Erikslust

Jag vill ligga med en gift kvinna som min fru inte känner till.

• Tool T

Har inte några frågor! Sex är spännande och kul - letar själv efter lite vänstrande då och då!

• Anonym (Anonym58)
    Erikslust skrev 2019-09-05 11:01:42 följande:

Jag vill ligga med en gift kvinna som min fru inte känner till.

En fru ska inte känna till att du vill ligga med en annan kvinna. Är inte spännande då . Det är det som är poängen med att vänstra
  • Anonym (precis)
    Anonym (Anonym58) skrev 2019-09-05 14:03:22 följande:
    En fru ska inte känna till att du vill ligga med en annan kvinna. Är inte spännande då . Det är det som är poängen med att vänstra
    Eller så kan man tycka att om man inte kan ge fan i att vänstra så ska man inte vara i ett förhållande, det är inte det som är poängen med ett förhållande.
  • Tool T
    Anonym (precis) skrev 2019-09-05 15:51:47 följande:

Eller så kan man tycka att om man inte kan ge fan i att vänstra så ska man inte vara i ett förhållande, det är inte det som är poängen med ett förhållande.

Lite knepigt att vänstra utan att vara i ett förhållande - eller?
  • Anonym (Trogen)

Varför gifter ni er och så knullar ni runt med andra. Bättre gifta sig sent i livet så har man fått provköra många modeller innan giftermålet.

• Anonym (Trogen)

Varför gifter ni er och så knullar ni runt med andra. Bättre gifta sig sent i livet så har man fått provköra många modeller innan giftermålet.

• Tool T
    Anonym (Trogen) skrev 2019-09-05 16:31:48 följande:

Gift två gånger. Tidigt och sent. Provkört många modeller men haft samma modell i 20år. Är väldigt nöjd med den men tycker att garaget är stort nog för en till. Kanske något sportigare:)
  • Anonym (Trogen)
    Tool T skrev 2019-09-05 17:12:26 följande:

Gift två gånger. Tidigt och sent. Provkört många modeller men haft samma modell i 20år. Är väldigt nöjd med den men tycker att garaget är stort nog för en till. Kanske något sportigare:)

Ja alla har vi våra behov 20 år är lång tid hoppas du inte byter modell. Man får inte mycket i byte längre
Svar på tråden Jag är gift och ligger (snart) med en gift man. Fråga vad ni vill!