• Anonym (Osäker)

Dejt med tjej som har sambo

Ska på dejt under veckan som kommer. En fantastisk tjej! Problemet är att hon har kille... Det jag undrar är, ska jag köpa blommor till henne? Vill göra det, men kan ju vara svårt förklarat för hennes kille när hon kommer hem sen. Kanske köpa någon choklad istället. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Dejt med tjej som har sambo
  • Anonym (ebba)
    Anonym (drz) skrev 2018-11-11 00:17:07 följande:

Varför ge en gratishora något? Som att kasta pärlor för svin...

Räcker väl med att ligga?

De två första meningarna håller jag med om. Detta är verkligen ingen dam. Allt hon kan göra med dig kan hon göra mot dig.
  • Mongoliet

Ah det är ju hennes beslut & liv att gå på date trots pojkvön. Bry dig inte om det. Utgå ifrån att det är en vanlig date. Du bjuder på mat & kaffe, thats it.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Osäker) skrev 2018-11-11 00:09:57 följande:

Nej helt ärligt så tror jag inte att hon gör det. Men känns ändå värt att ge de ett försök...

Vad händer in du faller pladask och blir vrålkär och hon bara utnyttjar dig?
  • Anonym (Respekt!)
    Godisbuske skrev 2018-11-10 23:51:47 följande:

Blommor ,choklad, presenter är sådant man köper till sin flickvän/fru ibland eller vid speciella tillfällen. Hon är inget av det, när man träffar någon eller dejtar så är du presenten. Nog om det.  Hon är upptagen, man går inte på dejt eller träffar någon som är upptagen om man vet.. Även om hon är en slyna. Man har lite heder i kroppen mot sin broder från en annan moder.

Du är den som förtjänar minst respekt! Du kallar inte en kvinna för slyna! Du har ingen aning om nått! Man har heder i kroppen mot sin broder från en annan moder, det kanske du borde ha mot din syster också!
  • Anonym (Respekt!)
    Anonym (drz) skrev 2018-11-11 00:17:07 följande:

Varför ge en gratishora något? Som att kasta pärlor för svin...

Räcker väl med att ligga?

Gratishora?! Vad vet du om det! Om du ligger med tjejer vet jag inte, du kanske föredrar män, är asexuell eller vad fan som helst. Men kalla en kvinna för hora! Du skulle då gå fet bort hos många. Det finns även kvinnor som kalla andra kvinnor för hora men det säger så mycket mer om er!
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Respekt!) skrev 2018-11-11 12:58:22 följande:

Gratishora?! Vad vet du om det! Om du ligger med tjejer vet jag inte, du kanske föredrar män, är asexuell eller vad fan som helst. Men kalla en kvinna för hora! Du skulle då gå fet bort hos många. Det finns även kvinnor som kalla andra kvinnor för hora men det säger så mycket mer om er!

Bra skrivet
  • Anonym (Mmm)

Jag hade gått på dejten.

Sedan knullat henne och tagit med henne på

lite week-end resor för knull.

• Anonym (Mäh)
    Anonym (Osäker) skrev 2018-11-10 23:43:19 följande:

Ska på dejt under veckan som kommer. En fantastisk tjej! Problemet är att hon har kille... Det jag undrar är, ska jag köpa blommor till henne? Vill göra det, men kan ju vara svårt förklarat för hennes kille när hon kommer hem sen. Kanske köpa någon choklad istället. Vad tycker ni?

Skippa presenter, ha trevlig kväll, se va som händer och ha kul oavsett.
  • Anonym (drz)
    Anonym (Respekt!) skrev 2018-11-11 12:58:22 följande:

Springer man på dejter när man har en sambo är man en gratishora.

I min värld är hora och hora är två skilda ting. Den förstnämnda är opålitlig otrogen menlös människa, den sistnämda jobbar med att sälja sex, ofta rätt trasiga människor men inget ont i dom såvida det inte är en hybrid.

'Fetbort hos många' Ja det är möjligt, kunde ju dock inte bry mej mindre.
  • Anonym (blommor)
    Anonym (Osäker) skrev 2018-11-10 23:43:19 följande:

Köp blommor till honom istället och en lapp där det står "din tjej dejtar andra" så han får en chans att göra sig av med fanskapet. Skriv gärna också ditt namn, adress och telefon också så han vet vem han ska snacka med efter att han dumpat henne Cool
  • Anonym (blommor)
    Anonym (drz) skrev 2018-11-11 17:10:05 följande:
    Springer man på dejter när man har en sambo är man en gratishora.

I min värld är hora och hora är två skilda ting. Den förstnämnda är opålitlig otrogen menlös människa, den sistnämda jobbar med att sälja sex, ofta rätt trasiga människor men inget ont i dom såvida det inte är en hybrid.

'Fetbort hos många' Ja det är möjligt, kunde ju dock inte bry mej mindre.
    Sluta smutskasta horor genom att jämföra dem med otrogna idioter. Oskyldig
  • Anonym (blommor)
    Mongoliet skrev 2018-11-11 06:12:19 följande:

Ah det är ju hennes beslut & liv att gå på date trots pojkvön. Bry dig inte om det. Utgå ifrån att det är en vanlig date. Du bjuder på mat & kaffe, thats it.

Lika egotrippad som vanligt ser jag.....
  • Godisbuske
    Anonym (Respekt!) skrev 2018-11-11 12:54:15 följande:
    Du är den som förtjänar minst respekt! Du kallar inte en kvinna för slyna! Du har ingen aning om nått! Man har heder i kroppen mot sin broder från en annan moder, det kanske du borde ha mot din syster också!
    Ä hon en slyna , så är hon en slyna. Hon är i ett förhållande.
    Att vara otrogen eller träffa en annan är inget som bara "händer" Eller det råka bli så.

Det är ett aktivt beslut man tagit, att hamna i den situationen. Att ta av sina trosor. Då är man en slyna. 

Saker som råkar hända, är jordbävningar, cancer , välta en vas med blommor osv.  Att träffa någon annan när man är i ett förhållande och sära på benen, det har man själv valt. Då är man en slyna.
Svar på tråden Dejt med tjej som har sambo