Snälla, hjälp!!! Jag ska på rättegång för något jag inte har gjort.
Jag mår så jäkla dåligt.
Jag skäms. Jag känner mig totalt grundlurad.
Jag träffade en man som jag blev blixtkär i och i början så var allting jätte bra.
Men sen blev allting ett helvete. Han började slå mig. Han började bestämma över mig. Han hade total kontroll. Jag var helt maktlös.
Han höll även på med kriminella saker och tog mycket droger.
Och han började lura folk på blocket. Han la upp annonser och sa då att han hade mobiler att sälja vilket inte stämde.
Dessa personer betalade postförskott och pengarna kom till min bank. Han hade mitt kontonummer. Och dessa personer fick aldrig dessa mobiltelefoner.
Jag litade på honom och gav ut mitt bankkort och kod. Vilket var jävligt dumt och försent. Jag började förstå att det är något som inte stämmer men jag litade inte på min instinkt.
Och sen till en annan brottslig sak han har gjort.
Han visste vad jag hade för hemförsäkring och han tog kontakt med min hemförsäkring. Han skickade ett falskt kvitto på en dator som var värd 20.000 kronor till försäkringsbolaget. Och detta såg ut att komma från mig. Han hoppades på att få ut pengar på denna datorn och han hittade på till försäkringsbolaget att denna dator blev borttappad. MEN DET FINNS INGEN DATOR !!!!
Och här sitter jag som är helt oskyldig i detta och ska på rättegång imorgon medan han går fri.
Jag mår så ENORMT dåligt och vet inte vad jag ska säga imorgon.