• Klaradahlgren88

Höra av sig?

Hej!

För ett år sen träffade jag en kille på en fest och vi snackade osv, vi skrev lite dagen efter men det blev inget mer med det så va hördes inte av på några månader. Ca 5 månader senare träffades vi på en fest igen där vi snackade och höll på osv.. dagen efter frågade han om jag vill ses, och jag ville inte. Så vi hördes inte av igen, sen träffades vi igen av slump efter några månader där vi satt och pratade ett tag & dagen efter frågade han igen om vi skulle ses. Och jag visste inte hur jag kände, det blev inget pga att jag inte vågade (dumt jag vet).

Vi träffades återigen igen av slump förra helgen & då kände jag att han är en väldigt fin person som jag vill umgås med & jag tyckte att jag visade att jag tyckte det ganska tydligt.

Dagen efter skrev jag och frågade hur det var med honom & vi skrev i några timmar, men sedan dess har han inte hört av sig (det har gått ca 4 dagar). Jag har inte heller hört av mig pga. att jag tycker att om han skulle vilja så skulle han ha hört av sig till mig. Jag menar, han lär ju förstå att jag är intressrad eller? :(

Funderar på att höra av mig och fråga om han vill ses, eller var tycker ni mer tanke på det jag har skrivit????? är det konstigt eller vad tror ni?

Är medveten om att jag kunde ha sagt ja till att umgås tidigare så det behöver ni inte skriva hehe

• Svar på tråden Höra av sig?
  • Mongoliet

Du har ju dissat honom ett par ggr så nu är det totalt upp till dig om ni ska ses. Han tänker inte försöka mer.

Svar på tråden Höra av sig?