• Clearlyfree

Syrran och pojkvännen gör mig galen!

Nu är det så att min syster har gjort en vana utav att duscha med hennes pojkvän medans de har sex. Dem är jävligt högljudda och jag har bett dem att ta till hänsyn till att jag också bor här. Vi bor i en stor trea men väggarna är väldigt tunna.

Dem båda skiter fullständigt i det, dem kör på morgon, natt etc...

Och att dem nu måste hålla på inne på duschen får mig att må illa. Min syster har ett eget sovrum som de kan vara intima med varann men när det gäller badrummet nä där går gränsen för mig. Bara tanken av att stå där och duscha när man vet vad dem har hållit på med och om dem ens har rengjort och städat efter sig... Ja jag är lite av en germaphobe, och badrummet för mig borde vara off limits, då det är inte bara dem som bor här.

Vad tror ni och överdriver jag? Hur skulle ni hantera det?

Seriösa svar tack.

• Svar på tråden Syrran och pojkvännen gör mig galen!
  • Anonym (Mjau)

Vem står för lägenheten?

• Clearlyfree
    Anonym (Mjau) skrev 2018-11-28 14:31:33 följande:

Vem står för lägenheten?

Vi båda står på lägenheten!
  • Clearlyfree
    Clearlyfree skrev 2018-11-28 14:33:10 följande:

För*
  • Anonym (Mjau)
    Clearlyfree skrev 2018-11-28 14:33:10 följande:
    Synd. Då kan du inte köra det mot henne. De får skärpa sig. Ta till någon utifrån så de blir ställda mot väggen. Kanske ska du i värsta fall flytta från henne. Så får hon stå för hyran själv.
  • Clearlyfree
    Anonym (Mjau) skrev 2018-11-28 14:36:45 följande:

Synd. Då kan du inte köra det mot henne. De får skärpa sig. Ta till någon utifrån så de blir ställda mot väggen. Kanske ska du i värsta fall flytta från henne. Så får hon stå för hyran själv.

Ja alltså när min pojkvän sover över så tar vi till hänsyn att vi inte är dem enda där. Men Min syster och hennes pojkvän skiter fullständigt i även när man har bett dem att dämpa ner sig flera gånger.

Grejen är att jag inte har råd att flytta ut, hade jag kunnat det så hade jag flyttat för längesedan.
  • Anonym (Lika)

Va värre då, lämna använda kondomer eller något annat äckligt efter er. Stoppa använda dildos och andra sexleksaker i diskmaskinen, skrik så högt att alla skulle kunna höra. Du slutar om dom slutar.

• Anonym (Mjau)
    Clearlyfree skrev 2018-11-28 14:41:00 följande:
    Ja alltså när min pojkvän sover över så tar vi till hänsyn att vi inte är dem enda där. Men Min syster och hennes pojkvän skiter fullständigt i även när man har bett dem att dämpa ner sig flera gånger.

Grejen är att jag inte har råd att flytta ut, hade jag kunnat det så hade jag flyttat för längesedan.
    Ok. Hade jag varit dig så hade det blivit krig. Hon kan flytta till sin pojkvän eller till hans familj (beroende på hur han bor). 
  • Aamon

Tycker du delvis överreagerar. Skulle inte bry mig om huruvida de gör det i duschen eller ej, men ljudnivån får de allt tänka på. Tänker att duschen ju lär vara det mest hygieniska. Kan bara gissa mig till vad de gör på andra ställen i lägenheten när du inte är hemma...

• Studentpappa

Öppna dörren när dom knullar och be dom dämpa sig, sen lämnar du den givetvis öppen så hon får gå och dra igen den. Fortsätter dom så öppnar du igen osv..

Brukar inte vara svårt att öppna en toalettdörr.

Ride it like you stole it
Svar på tråden Syrran och pojkvännen gör mig galen!