• Anonym (Nyfiken på bbc)

Vitflickvän varit otrogen med en mörkhyad

Precis som rubriken lyder någon flickvän/fru som provat mörkhyade man/pojke

Under pågående relation, och följdfrågan hur kom de intresset eller suget på att vilja utforska eller prova det.

Jag själv är en flickvän i en 4 årig relation och har på nåt sätt fått intresset utav en svart man

• Svar på tråden Vitflickvän varit otrogen med en mörkhyad
  • Robert 832

Helt ärligt låter det här som en fantasi skriven av en kille med cuckold-tankar.

Verkligheten är nått helt annat och det är först när man ger sig på det som man inser komplikationer som kan uppstå.

Men... För att behandla inlägget som seriöst menat. Du är knappast ensam isf om att vilja prova på eller uppleva nått mer än det "vanliga". Vissa swingar, andra kör öppna förhållanden, vissa provar cuckolding som livsstil, ytterliggare andra är otrogna. Det senare är inte en rekommendation.

• Anonym (Tina)
    Anonym (Nyfiken på bbc) skrev 2018-11-29 01:29:38 följande:

Precis som rubriken lyder någon flickvän/fru som provat mörkhyade man/pojke

Under pågående relation, och följdfrågan hur kom de intresset eller suget på att vilja utforska eller prova det.

Jag själv är en flickvän i en 4 årig relation och har på nåt sätt fått intresset utav en svart man

Så otroligt löjligt så det är svårt att veta om man ska äcklas eller bara skratta åt dig. Helt uppenbarligen är du nån porrskadad kille som har en sjuk fantasi.
  • Anonym (Korkad)

Jag har blivit väldigt nyfiken på grannens dotter.
    Hen brukade under sommaren sola i trädgården.
    Mitt arbetsrum har fönster väldigt högt upp och tror inte hen tänkte på det.

Nog borde väl min fru acceptera lite nyfikenhet.

Svar på tråden Vitflickvän varit otrogen med en mörkhyad