• Lialmdi

Fler som tänker/känner som mig..?

Lever i ett samboförhållande sedan 5 år tillbaka. Fast att sexlivet är lika med noll så trivs jag med livet vi har ihopa och lever... Men som dom flesta människor, har jag givetvis fantasier och lustar som jag vill få utlopp för...Tar gärna emot tips och Idéer ifrån er som känner igen er i min situation...Tips och kommentarer ifrån moralpredikare avstår jag gärna ifrån....

• Svar på tråden Fler som tänker/känner som mig..?
  • agaton_sax

Vad är det du vill ha tips och ideer om?

Jag befinner mig i en liknande situation med totalt noll aktivitet på sexfronten dom senaste åren och det finns väl bara tre alternativ som jag ser det.

1. Var otrogen (inget för mig dock)
    2. Öppet förhållande med alla kort på bordet.
    3. Avsluta förhållandet.

Jag skulle föredra alternativ 2 men tyvärr tror jag inte att hon kommer att gå med på det så jag håller sakta men säkert på att vänja mig vid tanken på alternativ 3, dvs att avsluta vårt förhållande för som jag lever nu vill jag inte ha det. Att leva med en person som man sexuellt åtrår men som man inte får är tortyr.

I normala fall skulle man kunna ha ett fjärde alternativ som var att försöka lösa problemen men vi har nog tyvärr passerat det stadiet för länge sedan, vi har försökt diverse saker genom åren men det slutar alltid med ett konstaterande om att hon har noll sexdrift. Tidigare var hon en gudinna i sängen men efter senaste barnet så har all lust bara försvunnit.

Svar på tråden Fler som tänker/känner som mig..?