• Anonym (Al)

Extremt hårigt underliv - jag gillar det

Har träffat en tjej som av olika skäl inte vill raka sig där nere. Hon har en extremt hårig fitta, en stor och tät buske.

Och vet ni, jag tycker det är hur najs som helst. Hon påstår dessutom att den inte alls är "onormalt" stor utan att det bara är vi män som numera inte vet hur den naturliga fittan ser ut.

Jag är snopen. Någon som känner igen detta?

• Svar på tråden Extremt hårigt underliv - jag gillar det
  • Anonym (p)
    Anonym (Al) skrev 2018-12-06 22:05:38 följande:

Har träffat en tjej som av olika skäl inte vill raka sig där nere. Hon har en extremt hårig fitta, en stor och tät buske.

Och vet ni, jag tycker det är hur najs som helst. Hon påstår dessutom att den inte alls är "onormalt" stor utan att det bara är vi män som numera inte vet hur den naturliga fittan ser ut.

Jag är snopen. Någon som känner igen detta?

Hon har rätt
  • Anonym (Feminist?)

Men alltså Nej ingen buske!

• Anonym (!!!)
    Anonym (Al) skrev 2018-12-06 22:05:38 följande:

Helt okej så länge jag slipper att se den. Sjukt avtändande.
  • Anonym

Så sexigt med kvinnor som har riklig och tät hårbeklädnad runt fittan och under armarna och gärna även håriga ben och armar. Både sexigt och vackert.

Det indikerar och ungdomlighet och bra testosteronnivåer och därmed hög sexdrift. Gamla tanter brukar tappa hår och bli gleshåriga där nere.

• Anonym (Hårigt ska det va)

Låter härligt ???? hår ska där vara mysigt o se och känna på en hårig tuss ju mm. ????

• Anonym (En till)

Älskar håriga också, ju mer desto bättre.

• Anonym (Buskfetischister)

Vet ni vad som är mer avtändande än om fiffi är hårlös eller ej? Män som är buskfetischister. Såna som älskar busken, har en hårddisk full av bilder på håriga buskar, byter bilder med andra buskmän, pratar om buskar och hur naturligt det är med buske, frågar om buskar och vill att man skall titta på andra kvinnor i gymmets omklädningsrum för att berätta vem som har buske för honom, eller försöka redogöra för hur många procent enligt min uppskattning har full buske?.

Jag kan tåla rätt mycket, men att få i uppdrag att stirra andra kvinnor i skrevet, memorisera vem som har buske, föra statistik över andelen buskar och rapportera detta vidare...där går min gräns.

• Bgbg

Älskar extremt hårig buske ?. sexigt och naturligt

• RuneBert
    Bgbg skrev 2022-02-12 13:35:10 följande:

Älskar extremt hårig buske ?. sexigt och naturligt

Ofräscht
  • RuneBert
    Bgbg skrev 2022-02-12 13:36:54 följande:

Ja tur vi är olika. :)

Joru
  • Anonym (Inte alla kan)

Inte alla kvinnor får "buske" Vi har ju olika hårväxt även på fittan. Glest, rakt eller krulligt, var det växer och även färg är helt olika. 
    Jag kommer aldrig kunna få till en mörk trekant med krull. Mitt är ljust, spikrakt och mest bara runt klitoris. Det växer även ut mot ljumskarna men glesare. 
    Inte alls som män tycks tro en naturlig fitta är. De med fin trekant har troligen fixat det och tagit bort stråna ovanför och ut mot ljumskarna. 

• Bgbg
    Inte alla kvinnor får "buske" Vi har ju olika hårväxt även på fittan. Glest, rakt eller krulligt, var det växer och även färg är helt olika. 
    Jag kommer aldrig kunna få till en mörk trekant med krull. Mitt är ljust, spikrakt och mest bara runt klitoris. Det växer även ut mot ljumskarna men glesare. 
    Inte alls som män tycks tro en naturlig fitta är. De med fin trekant har troligen fixat det och tagit bort stråna ovanför och ut mot ljumskarna. 

???????????????-??-

Ja klart att de tagit bort o ansat?..
    Ta inte bort något ovan eller ut mot ljumske
    PM öppet
  • gladman

Hårig fitta är helt magiskt!! 
    Dom relationer jag haft så ber jag alltid snällt om min partner kan sluta raka, det gör dom med glädje faktiskt<3 

Har inte tjejer hyfsat orakad fitta så ligger jag inte, tänder inte på renrakat :/

Svar på tråden Extremt hårigt underliv - jag gillar det