Vänner av motsatt kön
Har du riktiga vänner från motsatt kön? Hur ser eran relation ut? Vad gör att det endast är vänskap?
Har du riktiga vänner från motsatt kön? Hur ser eran relation ut? Vad gör att det endast är vänskap?
Jag är bästis med en man sen 20 år tillbaka. Vi är noll attraherade av varandra, är väl det som gör att vi är vänner.
Tror du ja...
Skämt å sido, jag har som kille varit attraherad till en del tjejer som sett mig som "bara en vän".
Då vi träffades hade min sambo flera kill-kompisar. Dessa försvann rätt fort då jag dök upp i bilden. Min sambo anklagade mig först för att ha skrämt iväg dem, men senare kom hon fram till att de nog ville vara mer än "bara kompisar"´. (Så hon är inte längre sur på mig för det.)
Vad är detta för konstig diskussion, jag tycker ju också att man kan vara vänner med folk av motsatt kön och har flera vänner som jag inte skulle få för mig att inleda en sexuell relation med. Däremot ser jag inte så lättsamt på sexuella relationer generellt till skillnad från många andra.
De var antagligen både kompisar och "kompisar".
Nä, så tänker jag också. "Den ska jag inte inleda en sexuell relation med", men vad gör man om den andra (mannen) alltid verkar tänka till slut "Jo, här finns en chans"????