Vad stör dig när andra gör detta??
Jag undrar vad störs du av vad andra gör
själv kan jag börja med när bilister som ställer bilen mitt i ingången då dom ska gå in tex handla på bensintappen.
Jag undrar vad störs du av vad andra gör
själv kan jag börja med när bilister som ställer bilen mitt i ingången då dom ska gå in tex handla på bensintappen.
Bilister som stannar mitt på ett övergångsställe - och står där i flera minuter.
Personer som tvärstannar precis utanför en dörr.
Folk som kallar vegetabilier för kött.
Folk som påstår att manga och anime är för barn (men det förstår jag är okunskap).
Människor som säger att de inte gillar X, men aldrig har testat.
Rökare som tänder sin cigarrett precis utanför dörren.
Personer som måste gå minst 3 i bredd.
Hundägare som inte plockar upp efter sin hund.
Cyklister som inte cyklar på höger sida utan mot trafiken.
Personer som tränger sig före i kön.
Stör mig på människor som trycker på knappen när de ska över vägen, SEN ser de sig för, tycker att bilarna är ganska långt bort, och springer över. Sju sekunder senare blir det rött för bilarna och de står och puttrar i en halvminut helt i onödan. Dumt! Varför kollar man inte INNAN man trycker? Det är väldigt öppet vid vår korsning hemma och vi behöver sällan trycka.
Folk som går i bredd. Jag lär mina barn att gå på rad.
Rökare på plattformar och utanför entréer etc.
Folk som kallar vegetabilier för kött.
Hundägare med 7 meters koppel på cykelbanor.
-Cyklister som kommer cyklande bakifrån på gemensam cykel/gångbana och inte använder ringklocka för att varna att de kommer. Hur svårt kan det vara?
-Cyklister som cyklar på trottoaren.
-Folks som promt går över gatan 10 meter från övergångsstället.
-Folk som går mot röd gubbe när de har barn med sig.
-Folk som går i bredd och inte flyttar på sig när de får möte.
-Folk som inte släpper ut de som är på väg ut innan när de ska in i en affär eller liknande.
-Folk som stannar innanför dörrarna på tunnelbanan. De går inte in i gången och andra får då inte plats.
-Folk som har ett eget säte till sin väska när det är mycket folk på tunnelbanan.
-Folk som bara släpper fram sin hund till min hund utan att fråga om det är ok att hälsa.
-Folk som inte kallar in sin lösa hund när jag kommer med min hund kopplad. "Han vill bara hälsa!"
Folk som smaskar och folk som är typ täppta i näsan och därför låter otroligt när dom äter
-Cyklister som kommer cyklande bakifrån på gemensam cykel/gångbana och inte använder ringklocka för att varna att de kommer. Hur svårt kan det vara?
-Cyklister som cyklar på trottoaren.
-Folks som promt går över gatan 10 meter från övergångsstället.
-Folk som går mot röd gubbe när de har barn med sig.
-Folk som går i bredd och inte flyttar på sig när de får möte.
-Folk som inte släpper ut de som är på väg ut innan när de ska in i en affär eller liknande.
-Folk som stannar innanför dörrarna på tunnelbanan. De går inte in i gången och andra får då inte plats.
-Folk som har ett eget säte till sin väska när det är mycket folk på tunnelbanan.
-Folk som bara släpper fram sin hund till min hund utan att fråga om det är ok att hälsa.
-Folk som inte kallar in sin lösa hund när jag kommer med min hund kopplad. "Han vill bara hälsa!"