Får man tillbaka känslorna ?
Träffade min flickvän för 3,5 år sen på en dejtingsida.
Vi hittade varandra direkt, jag nyseparerade från ett långt förhållande på mitt intiativ .
Hon hade lämnat sin man något år innan.
Hon har 3 vuxna barn. Hon hade hunnit med en hel del dejting kom det fram efter ett tag. När vi hittade varandra sa hon att dejtingsidorna avslutades och att hon inte hade nån kontakt med gamla dejter mer.
Min magkänsla sa något annat, men hela tiden så hade hon förklaringar och små erkännanden som gjorde att jag trodde att det inte fanns nåt mer hon dolde.
Vi flyttade ihop efter ett år och livet lekte men magkänslan fanns kvar.
Av en misstag så lämnade hon sin mejl öppen på min dator och jag började scrolla.
Det dök upp saker jag misstänkt och som hon förnekat.
Alllt bara dog i mig och hon drog igång sina förklaringar igen.
Jag har varje gång bett henne säga allt så att inget kan överraska igen, varje gång har hon sagt att nu finns inget mer. För ett tag sen så kom det fram att efter att vi flyttat ihop så skrev hon som med en dejt hon hade varit älskarinna åt då han var gift.
Hon menade att det var svårt att bryta beroendet av bekräftelse hon skaffat sig som singel.
Vet inte om jag ska fortsätta i ett förhållande med henne. Jag har förlorat mina känslor och jag älskar henne inte längre tror jag.
Hon säger hon älskar mig och att hon nu sen 1,5 år inte längre är aktiv med föredettingar .
Är det möjligt att få känslorna tillbaka?