• Orhan86

Otrogen fru

Hi till alla medlemmar!

Har svårt i sista tiden med min tjej.

Nån som kan hjälpa mig att komma bort därifrån önskar.

Är i ihåp med henne i 12 år och vi har 3 gemansam vårdnad barn.

En fin liv båda jobbar och i bro ekonomi.

Jag märke att hon har ändra på dig hon fixar sig i sista tiden med än vänlig.

När hon kommer jobbet hennes mobil är avstängt hon säger att batteri är dåligt men det är inte. Hon brukar för små grejer hon vill inte ta hand om barn hon är jämt arg.

Den alt som hon har verändrar sig har jag installerat en app på hennes mobil som gissar för mig med vem hon ringer sms och alt som en clone på min mobil. Så här jag hittat henne med en anan kille. När hon komm hem jag vissade att jag vet alt hon ville inte berätta efter hon hade inte möjlighet hon sa ja stämmer. Hon gick ut har int3 varit hem i 3 veckor hon har varit på kvinnojouren. Efter 3 veckor alla mina känslor har kommit upp igen och hon ringde och började berätta jag ville inte så kan inte leva utan dig jag vet inte varför jag har gjord den här osv började gråta. Efter några dagar hon sa att hon är på en boende och vi tänkte träffa varandra och prata. Det varit så skönt efter 3 veckor att träffa varandra vi har gråtit som barn och hade mycket sex. Jag gav henne en chans så hon är hemma nu. Min problem är Nu hon kommer jag att glömma bort vad som har händ? Jag kommer leva i ångest Att det ska inte hända igen jag är mycket sårat och tänker ofta varför om ni har lite råd om den här tack för alla svar mvh

• Svar på tråden Otrogen fru
  • Solarn

Vad har hänt som gjort att hon har fått hjälp av kvinnojouren?

• CitronTulo

Undrar också varför hon är på en kvinnojour??
    Vilken slags kontakt har hon haft med den andra killen? Framgår det att de har ihop det eller bara pratat?
    Oavsett så är det INTE på något sätt okej att spionera på någon och installera spion-appar i någons telefon!!

• Orhan86

Hon hade inte att gå någonstans så att kvinnojouren har hjälp henne att hitta ett boende.

Jag vet att det är inte ok att spionera men jag som person vill inte ha i min närhet en kvinna som umgås med en annan sen med mig.

Det varit besta sätt att hon vissar sin andra sida.

Ja dem hade haft med varandra hon har sagt och berätta

• Orhan86

Hon gjorde det hemligt alla sms och samtal brukar hon ta bort jag märkte att något händer. Bor man på så en lång tid med en kvinna så märker man det. Jag behöver hjälp att handera problemet att glömma bort det.

• Solarn
    Orhan86 skrev 2018-12-19 13:38:50 följande:

Hon hade inte att gå någonstans så att kvinnojouren har hjälp henne att hitta ett boende.

Jag vet att det är inte ok att spionera men jag som person vill inte ha i min närhet en kvinna som umgås med en annan sen med mig.

Det varit besta sätt att hon vissar sin andra sida.

Ja dem hade haft med varandra hon har sagt och berätta

Kvinnojouren ordnar inte bostäder åt par som vill separera, de hjälper kvinnor som blir misshandlade och/eller lever under hot. Ni bör separera i vilket fall.
Svar på tråden Otrogen fru