Hur länge efter långt förhållande med barn, hus. Innan första dejta med ny "även om man "Mentalt bearbetat från 2 månader tills nu"
Försökte lägga till en omröstning om tid men gick ej, någon som vet varför?
Händer liksom inget när jag trycker på knappen.
Jag och sambon har varit tillsammans 8 år, har en dotter på 5 år förhållandet har väl varit lite upp och ner, vi har väl pratat lite lätt i somras om detta funkar eller ej, vi körde på tills nu, hon gjorde slut i söndags, fick veta att hon har känslor för en annan, inte varit otrogen lr något, en kollega, dom har käkat ute 2 gånger, tänkte åka till sälen ihop 4a dagar vid nyår, hon har inte ens flyttat ut, fått nytt boende.
Respekten mot mig och vårat långa förhållande, våran dotter.
Dom har ju inte "gjort något" men det är fortfarande väldigt fel och respektlöst anser jag. Jag mår mycket sämre nu av detta och har krävt av henne att inte träffa han privat fören 1 månad.
Vad tycker ni?
En tidsintervall omröstning här iallafall då också. baserat på det jag nämnde ovan, barn, hus, tiden på relationen. Och "Hon Mentalt bearbetat från 2 månader tills nu" "Skulle gjort slut då men blev inget just då"
1 vecka
1 månad
2 månader
3 månader
6 månader.
1år.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-12-20 17:02
Att man mentalt bearbetat i 2 månader tycker jag inte är någon giltig anledning för borträkning av tid. Då borde steget tagits då. Det underlättar inget för mig.