Vad är det för fel på mig!
Är det här sån jag är eller är jag bara en riktig skitstövel.
Jag och mitt ex har precis börjat träffas igen efter att vi separera för ungefär 1 år sen. Vi har en dotter tsm och det är verkligen helt underbart att få vara med dom igen.
Anledningen till att vi separerade var för att jag helt enkelt gick och blev förälskad i en kollega på mitt jobb. Saken är den att det inte är första gången det händer mot mitt ex, det hände för cirka 5 år sen också och jag gjorde samma där, gick ifrån för jag blev förälskad. Jag har aldrig slutat älska mitt ex och har alltid trivts med henne.
Vi har precis börjat träffats igen och vi båda känner att vi vill försöka igen då vi faktist älskar varandra. Igår fick jag frågan av henne där hon sa, vad säger att du inte gör det här igen.. Och jag kunde inte ge ett svar.. Och jag har funderat mycket på det här innan och när jag reflekterar över mitt liv innan så här jag aldrig kunnat vara trogen någon av mina partners.
Och den hör kollegan jag lämnade exet för var jag också otrogen mot, men det är inte bara för sexet, utan jag blir faktist förälskad väldigt snabbt, men avslutar det för att till någon mån försöka undvika att såra folk.
Är det sån jag är och har jag hafft fel livsstil innan att leva ett monogamt förhållande. Borde jag vara öppen med hur jag känner för mitt ex nu. Eller hoppas på att det aldrig händer igen?