• humlan00

Skriker varje kväll?!

Har en son på 2mån, VARJE kväll senaste tiden börjar han tok skrika och vara helt otröstlig fast han ätit,sovit, torr blöja.. han har inte ont i magen utan mer som att han är övertrött fast han precis kan ha sovit!!

Det enda som hjälper är att bära vagga å sjunga tills han somnar :(

Ibland tar detta 40min..

Nån som känner igen detta??

När ger det sig??

Förstör hela kvällarna och ger mig ångest inför kvällarna för man vet att han kommer dra igång.

• Svar på tråden Skriker varje kväll?!
  • Jag är bara jag

Låter som kvällsoro eller kolik. Går över med tiden, man får göra vad man kan för att trösta. Det är så kort tid de är små och "jobbiga" så då står man ut. Jag har inte sovit i en säng på över tre månader annat än några timmar senaste veckan. Vad gör man liksom...? Tids nog är de tonåringar och masar sig upp framåt 2-tiden mitt på dan. Tungan ute

• emhu

Vid ca 2 månader går bebisar igenom en utvecklingsfas som gör dom mer närhetstörstande och skrikiga av ingen anledning. Kolla appen "växa och upptäcka", där står.det förklarat varför. Det går över!

Och du humlan...jag har sett dig skriva många inlägg här redan när du var gravid och du verkar vara väldigt orolig. Har du funderat på att gå och prata med någon? Du måste ju få njuta av benistiden också, inte bara gå med oro i kroppen. Jag säger det av största omtanke!

Svar på tråden Skriker varje kväll?!