• Arique

    Dejting

    Hjälp!

    Dejtar en kille. Ska träffas imorgon för tredje dejten. Casual under dagen sen ska vi hem till mig för att äta mat vi gör tillsammans. Grejen är att båda två vill lära känna varandra och vi har båda sagt vi vill ha seriöst och att vi får lära känna varandra först ju. Helt okej det är perfekt. Har svårt att lita på folk så skapade en fejk profil på dejting sidan vi träffades och tog kontakt med honom. Ledsen att säga han svarade :( .. vi har snackat 2 ggr nu (fejk jag och han) första GGN frågade jag han vad han skulle göra i helgen då svarade han att han skulle träffa en kompis (kompisen var jag) Nu när vi ska träffas imorgon (den riktiga jag) skriver han på dejting sidan till "mitt andra jag" och frågar hur det är ??? Kl är 12 på natten nu r jag skriver detta.

    Är super ledsen till varför han skriver med andra. Vad tycker ni? Ska jag fråga om han träffar andra eller bara låta det vara??? Varför snacka med andra liksom ??? Super konfunderad och super ledsen.

  • Svar på tråden Dejting
  • Monmoi

    Antingen

    1. Han vill bara ha uppmärksamhet och bekräftelse. Var det din fejk-jag som skrev först? Då mår han bra av att nån mer "ser" honom. En boost liksom.

    2. Han tänker att det är plan B. Om det skiter sig mellan er. Många tjejer (och även killar) kan efter några dejter tycka att det inte var nåt att ha och han vill ha en plan B om du mot all förmodan avslutar.

    3. Han är inte helt "nöjd" med dig och kollar gärna efter andra alternativ. Tex att "gräset är grönare på andra sidan".

    4. Kan han räknat ut att det är du och spinner vidare? ;)

    5. Han vill inger seriöst. Och kan tänka sig ha flera bollar i luften...

    Det du ska göra är:

    1. Fråga honom (med glimten i ögat!!!) om han pratar med andra (*som skämt*) så han inte blir defensiv.

    Beroende på vad han svarar:

    1. Nej. Då ska du redan nu börja fundera över vad detta är för kille... Ingen vill börja oärligt.

    2. Ja. JätteBra. Han är iaf ärlig.

    Om nr 2.

    Gå in på din fekjkonto och fråga om han vill ses...

    Därefter väljer du vad du ska göra.

  • Mongoliet

    Tycker att det beror lite på vad ni har gjort på de andra 2 daterna. Antar att ni inte haft sex (Där går min egen gräns. Fortsätter jag då träffas så klipper jag övriga). Har ni inte heller hånglat utan bara snackat så är det ju lite gränsfall. Försök att inte särskriva så mycket. Det blir så svårläst.

Svar på tråden Dejting