Felicia3 skrev 2019-01-05 09:38:28 följande:
Hej! Tack så mkt för svar.
Jag beklagar ditt missfall :/ .jag hoppas det löser sig för dig ändå och går bra senare.
Okej ja tokblöder jag inte är det nog bara att jobba.det är ett tungt jobb och jag kan egentligen inte bara gå hem,måste få nån avlösare (personlig assistent )jag blir så ledsen över detta då jag mått väldigt dåligt över att försöka bli gravid och inte lyckas.bla för att jag har kronisk migrän och huvudvärk dygnet runt sen 15 år tillbaka.senaste veckan har jag haft extra migrän från och till i hemska attacker som är värre än vanligt.ju längre tid det tar innan jag får barn osv ju längre tid måste jag stå ur med smärta utan hjälp.jag förstår inte hur jag ska orka.Neurolog hjälper mig så fort jag lagt barnbiten på hyllan,dvs om jag ger upp el efter grav och amning.
Du fick alltså inte så mkt blod? När visste du att det var MF,nån vecka efter?
Ska köpa bindor och ta med alvedon imorgon.
Kram
Jag förstår frustrationen. Även om jag inser att det är ännu tuffare för dig eftersom du tampas med migrän också. Hur länge har ni försökt bli gravida?
Nä, jag blödde inte supermycket. En binda/dag. Jag har en dotter sedan innan, det kom lite blod under den graviditeten också. Men bara när jag torkade mig. Det som skilde sig denna gången var att jag tidigare samma dag som blödningen började även la märke till att mina bröst inte ömmade längre. Så det gjorde att jag trodde att det var ett missfall. Ca två veckor efter att blödningen börjat så gjorde jag ett vaginalt ultraljud, som jag bekostade själv, där det konstaterades att det inte fanns någon graviditet kvar.
Känn efter vad som känns bra för dig. Jobba eller vara hemma. Men som sagt, jag blödde inte särskilt mycket och jag hade kunna jobba under tiden. Mitt missfall startade en lördag eftermiddag så jag behövde aldrig fundera på det som du.