Vill ni kvinnor BARA ta hand om mannen och kan tycka att mannen är en toffel om han diskar och städar?
Hej!
Jag läste i ett inlägg i en annan forum där en användare påstod sig vara en kvinna och menade att hon ser ner på karlar som städar i hushållet. Hon menade att det är hennes jobb och att hon vill servera sin man medan han dominerar henne på det viset att han ''bestämmer''.
Det här gjorde mig lite förvirrad och jag fick inte heller fram någonting vettigt efter ett par inlägg fram och tillbaka med henne. Så jag bestämde mig för att skapa en tråd här och hoppas jag får något ärligt svar ifrån flera kvinnor.
Är det verkligen som så att ni kvinnor vill att mannen inte skall hjälpa till i hushållet och att det känns spännande och dominerade när han beordrar er för att städa medan han inte gör det?
Om/när jag får ett förhållande skulle jag bli väldigt glad att då och då ta hand om henne genom att städa, diska och även laga mat. Jag gillar att laga mat för mig själv och det kanske skulle bli skojigt om man gjorde det för någon annan, speciellt mot någon man älskar, kan jag tänka mig.
Jag skulle nog inte städa och diska bara för att vara en toffel och börja inbilla mig att bli mer omtyckt. Utan jag skulle gärna vilja ta hand om henne genom att få henne få en avslappnade tid och även massera henne m.m. Skulle ju vara hur trevligt som helst om det skedde så då och då. Men betyder allt detta att det är oattraktivt?
Skulle vara väldigt tråkigt om det var så. Bara för att få behålla förhållandet, så måste jag tvinga mig själv att låta bli diska och städa, låta henne sköta alltihopa.