• Celineeriksssson

Är jag gravid?

Hej alla!

Jag e väldigt orolig å vet inte om jag är gravid!

Kan de va så att jag är gravid?

De va så att jag hade sex med en kille utan skydd, men jag fick min mens som vanligt men nu så är min mens jättesen och jag har läst om olika gravidsymtom och jag har ömmande bröst, jag mår ila och är trött typ hela tiden, mina flytningar har ökat, jag har såna sjuka humörsvängningar, kissnödig hela tiden, jag har lite ont i magen och jag är lite yr ibland och har ont i huvudet och sen då att min mens är sen på de också! Så min fråga är kan de va så att jag är gravid om jag har haft sex och min mens har kommit men mensen efter de är sen?

Tackar iförväg:)

• Svar på tråden Är jag gravid?
  • Anonym (A)

Men ta ett test bara.

Nej, det är inte möjligt att vara gravid om man haft mens. Däremot är det inte säkert att det var mens, en del får blödningar i början av graviditeten. Så svar ja, du kan vara gravid.

• Anonym (X)

Hur ska jag veta om du är gravid, tror du jag är ett graviditetstest eller??

• Anonym (Cbd)
    Celineeriksssson skrev 2019-01-08 21:44:48 följande:

Hej alla!

Jag e väldigt orolig å vet inte om jag är gravid!

Kan de va så att jag är gravid?

De va så att jag hade sex med en kille utan skydd, men jag fick min mens som vanligt men nu så är min mens jättesen och jag har läst om olika gravidsymtom och jag har ömmande bröst, jag mår ila och är trött typ hela tiden, mina flytningar har ökat, jag har såna sjuka humörsvängningar, kissnödig hela tiden, jag har lite ont i magen och jag är lite yr ibland och har ont i huvudet och sen då att min mens är sen på de också! Så min fråga är kan de va så att jag är gravid om jag har haft sex och min mens har kommit men mensen efter de är sen?

Tackar iförväg:)

Det eda som kan säga säkert är ett test.
  • Anonym (Mens)
    Anonym (A) skrev 2019-01-08 21:48:31 följande:

Men ta ett test bara.

Nej, det är inte möjligt att vara gravid om man haft mens. Däremot är det inte säkert att det var mens, en del får blödningar i början av graviditeten. Så svar ja, du kan vara gravid.

Man kan vara gravid trotts men.

Finns de kvinnor som har mens i flera månader under en graviditet
Svar på tråden Är jag gravid?