vanja1 skrev 2019-01-14 19:45:10 följande:
Ja ni har rätt, det kanske är rätt självklara tecken. Själv känner jag ju att jag litar på honom (förutom det här med kläderna) och det känns som han vet lika lite som jag) Så jag undrar: skulle ni tycka att det är så uppenbart att det är otohet att ni lämnat honom ändå ( utan att veta mer än att det dyker upp kläder? Det är ju trots allt min man ( som jag ju älskar och har barn med) eller ska jag vänta och se vad som händer? Vad skulle ni göra?
Nr 2 transpåret känns som mer otroligt för då borde det typ vara mer nylon o rött. Inte bastoppar?
Säg att du inte blir klok på detta och det duger inte att han säger att han inte vill prata mer om det. Om han vill att du ska lita på att han inget har med saken att göra så får ni lösa gåtan
tillsammans! Om det är sant att han inget vet, så borde han vara lika intresserad som du av att lösa hur i helvete plaggen dyker upp hos er. Att han bara lägger locket på är rätt misstänkt.
Även om transaspåret kanske inte är sannolikt så kan du fråga om det. Du märker väl om han blir besvärad av frågan och verkar dölja nåt. Sen behöver inte transor vilja ha rött och nylon? Varför tror du det?