• Anonym (Vad vill han!)

    Bråddarna fastnade - vad vil han?

    Har köpt bråddar till mina vinter skor och när ja gick på promenad igår som ja gör ibland så gick ja i en trappa och dom hade glömt att sanda. Jag fastna för de var en trä trappa och ramlade. Där mötte jga mötte en man som säkert va tio år äldre än ja (jag är 29) så tog han mot mig och jag blev då glad. Sen tänkte ja att han kanske tog på mej istället för och hjälpa mej...Pratade med en vänina och hon sa att ja borde anmäla han för ja har sett han på hemköp här och kan säga till personalen att de var han. Känner mej mer å mer orolig för at han kanske gör nåt mer mot mej om ja går ut och går. Han gjorde ignet mer än tog mot mej men känns olustigt för litar inte på män längre med metoo

  • Svar på tråden Bråddarna fastnade - vad vil han?
  • Anonym (....)

    29 år och stavar/skriver som en 13åring?
    Han hjälpte dig när du rammlade, släpp det och gå vidare.

  • HenningsHörna
    Anonym (....) skrev 2019-01-17 20:26:44 följande:

    29 år och stavar/skriver som en 13åring?
    Han hjälpte dig när du rammlade, släpp det och gå vidare.


    Ja, du är kvar i skolan - mobbare.
  • Anonym (Vad vill han!)

    Jag har pratat med väninan nu och se ni skrivit en massa men kan inte svara allt. Jag är inte så bra på och skriva men hon tcykte jag ska anmäla han så vi får se va som händr. Tack alla och jag är inte troll försöke bara få ordning på de här

  • HenningsHörna
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:38:25 följande:

    Jag har pratat med väninan nu och se ni skrivit en massa men kan inte svara allt. Jag är inte så bra på och skriva men hon tcykte jag ska anmäla han så vi får se va som händr. Tack alla och jag är inte troll försöke bara få ordning på de här


    Du är inlärningsstadiet - det är en konst att trolla framgångsrikt.

    Kämpa på!
  • Pierott
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:38:25 följande:

    Jag har pratat med väninan nu och se ni skrivit en massa men kan inte svara allt. Jag är inte så bra på och skriva men hon tcykte jag ska anmäla han så vi får se va som händr. Tack alla och jag är inte troll försöke bara få ordning på de här


    Anmäla nån som hjälpte dig från o ramla, lycka till med den anmälan
  • mammatill6

    [quote=79372544][quote-nick]Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:38:25 följande:[/quote-nick]Jag har pratat med väninan nu och se ni skrivit en massa men kan inte svara allt. Jag är inte så bra på och skriva men hon tcykte jag ska anmäla han så vi får se va som händr. Tack alla och jag är inte troll försöke bara få ordning på de här[/quote

    Men vad har han gjort? Vad ska du anmäla för? För att han tog emot dig.

  • Anonym (Vad vill han!)

    För han tog mot mej på en konstit sätt som min vänina sa och som ja kände sen när hon frågade..Vet inte va han ville och känns olustit nu så färför jag skriver här

  • Anonym (X)
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:49:53 följande:

    För han tog mot mej på en konstit sätt som min vänina sa och som ja kände sen när hon frågade..Vet inte va han ville och känns olustit nu så färför jag skriver här


    Såg din väninna det?
  • mammatill6
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:49:53 följande:

    För han tog mot mej på en konstit sätt som min vänina sa och som ja kände sen när hon frågade..Vet inte va han ville och känns olustit nu så färför jag skriver här


    Vaddå tog emot på konstigt sätt? Ramlar någon hinner man ju knappast planera igenom hur man ska ta emot? Tycker du ska sluta lyssna på din väninna. Stackars män.
  • Pierott
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:49:53 följande:

    För han tog mot mej på en konstit sätt som min vänina sa och som ja kände sen när hon frågade..Vet inte va han ville och känns olustit nu så färför jag skriver här


    Hjälper man nån som är på väg att ramla tar man tag där man får grepp, kvinnor som män. Skärp dig.
  • Anonym (..)

    Idiot. Hoppas du trillar ordentligt nästa gång. Troll.

  • Anonym (kramar)
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:15:05 följande:
    Min vänina sa att hon sett han så är inte konsitgt att ja tänker på ett annat sätt nu...att han är äldre och kanske går och letar efter sin cchans 
    Vad taskiga ni är mot TS. Hon försöker ju förmedla att väninnan sett honom antasta folk på Hemköp. Och TS fått en känsla  av att han gick lite över gränsen.

    TS. Försök nu lämna detta. Du slapp ramla och tror inte han kommer följa efter dig eller nåt. Släpp det bara. 
  • Pierott
    Anonym (kramar) skrev 2019-01-17 21:49:00 följande:

    Vad taskiga ni är mot TS. Hon försöker ju förmedla att väninnan sett honom antasta folk på Hemköp. Och TS fått en känsla  av att han gick lite över gränsen.

    TS. Försök nu lämna detta. Du slapp ramla och tror inte han kommer följa efter dig eller nåt. Släpp det bara. 


    Nej det enda ts skriver är att väninnan sett honom på hemköp så dom kan peka ut honom där, allt annat är din egen tolkning. Och folk brukar handla, både normala och mindre normala.
  • smulpaj01
    Pierott skrev 2019-01-17 21:59:47 följande:

    Nej det enda ts skriver är att väninnan sett honom på hemköp så dom kan peka ut honom där, allt annat är din egen tolkning. Och folk brukar handla, både normala och mindre normala.


    Fast den här mannen var säkert 10 år äldre än ts och alla män som är 10 år äldre antastar kvinnor och tar emot ramlande kvinnor med bråddar i trätrappor på konstiga sätt . Trodde jag alla visste....
  • Pierott
    smulpaj01 skrev 2019-01-17 22:10:51 följande:

    Fast den här mannen var säkert 10 år äldre än ts och alla män som är 10 år äldre antastar kvinnor och tar emot ramlande kvinnor med bråddar i trätrappor på konstiga sätt . Trodde jag alla visste....


    Fan.... Jag måste titta fram från under min sten oftare
  • Anonym (....)
    HenningsHörna skrev 2019-01-17 20:28:19 följande:
    Ja, du är kvar i skolan - mobbare.
    Nej, jag förväntar mig att en person som är nästan 30 borde kunna skriva bättre än en 13åring. Det är dessutom en trolltråd.
Svar på tråden Bråddarna fastnade - vad vil han?