Någon mer med bim 31/1???
Nu försöker vi skaffa ett syskon efter ett MA. Fick detta i onsdags vid 10 så hade ägglossning i torsdags. Nu hoppas jag verkliiiigen att jag får ett plus!! Skulle vara kul att chatta med någon som har samma BIM dag!
Nu försöker vi skaffa ett syskon efter ett MA. Fick detta i onsdags vid 10 så hade ägglossning i torsdags. Nu hoppas jag verkliiiigen att jag får ett plus!! Skulle vara kul att chatta med någon som har samma BIM dag!
Vet inte varför det blev frågetecken, gjorde en smiley :)
Ja nu blir det spännande, vi kan höras nästa vecka ifall vi känner av något! :D
Jag hade ÄL tisdag eller onsdag, va rejält öm dom två dagarna så borde ha Bim antingen 30 eller 31 :) tar inga tester då jag känner av ÄL bra. Min mens kom aldrig förra månaden så är egentligen på Bim +16 men negativa tester, så antar än uteblev förra månaden då jag knappt kände av den alls! Nu är det nya tag :D ska ta ett test nästa helg tänkte jag :) hur länge har ni försökt? Beklagar ditt MA :/
@jagerika detta är andra försöket efter MA och innan MA hade vi bara försökt en gång :) har alltid av någon anledning gått på andra försöket men nu när jag tänker efter så har jag alltid ätit rosenrot på dom försöken och jag tackar dom! :) nidå?
Ja nu blir det spännande, vi kan höras nästa vecka ifall vi känner av något! :D
@jagerika detta är andra försöket efter MA och innan MA hade vi bara försökt en gång :) har alltid av någon anledning gått på andra försöket men nu när jag tänker efter så har jag alltid ätit rosenrot på dom försöken och jag tackar dom! :) nidå?