• Anja80

Vad händer?

Jag o min pojkvän gjorde slut för ett par månader sen och har inte setts sen dess, har haft lite sporadisk sms kontakt o nåt enstaka telsamtal som vänner. Han klargjorde innan julen att det inte funkade mellan oss av praktiska skäl o då tappade jag hoppet. Jag har därefter hamnat i en jobbig privat familjesituation där han har varit ett stöd bl a o kommit med goda råd. För några dagar sedan skulle vi ses o träna ihop, som vänner. I början var vi båda lite trevande mot varandra eftersom vi inte setts sen det tog slut. Men plötsligt under träningen på utegymet stannar han upp, ger mig en lång kram o säger att allt kommer lösa sig för mig. Sen ger han mig en lång kyss! Det hela slutade efter träningen med att vi åkte hem till honom o käkade, duschade o löpte linan ut, på hans initiativ vill jag tillägga. Och det gjorde mig glad. Det var precis som förr! Sen åkte jag hem till mig senare på kvällen och vi båda tackade för en trevlig kväll. Inga planer framåt eller nåt. Och vi har inte hörts på två dagar. Vad tror ni hans avsikt var med detta, bara utnyttja situationen eller känslor? Helt ärligt? Eller ska vi vara vänner med förmåner?

• Svar på tråden Vad händer?
  • Pierott

Jag tror de bara var ett gammalt hederligt knull. Som övriga skriver så är du ett lätt "byte" så han tog chansen. Analysera de inte hårdare än så, det var sex.

• Anja80

Nästa fråga Tror ni att detta var ett avslut från hans sida? Eller kan man fråga om han vill ses nån gång igen?

• Anonym (xyz)
    Anja80 skrev 2019-01-24 18:22:25 följande:

Nästa fråga Tror ni att detta var ett avslut från hans sida? Eller kan man fråga om han vill ses nån gång igen?

Jag tror att han inte spenderar ett ögonblick på att analysera varför han knullade dig när tillfälle gavs. Du kommer mest upplevas som en efterhängsen looser om du fortsätter limma på honom och försöker "reda ut" vad han känner och varför.
  • Miss Skywalker
    Anja80 skrev 2019-01-24 18:22:25 följande:

Varför tog det slut? Har något av det ändrats?
  • Anja80

Vi hade svårt att hinna ses pg a att vi hade helt olika barndagar och lite pendlingsavstånd mellan våra städer <3

• Anja80

Han frågade ändå om jag dejtar någon... den frågan gjorde mig förvånad. Men han var kanske bara nyfiken.

• Anja80
    Miss Skywalker skrev 2019-01-24 18:35:56 följande:

Varför tog det slut? Har något av det ändrats?

Men läget har tyvärr inte förändrats gällande avstånd o dagarna.
  • Tecum
    Anja80 skrev 2019-01-24 16:49:46 följande:
    Vad säger ni andra? Ska jag fråga om en ny träff om några dagar? Och skriva att det är kravlöst?
    Ja det tycker jag. Vad har du att förlora, om du menar allvar med att det är kravlöst? Vill han inte mer så märker du det och vet vad som gäller.
  • Anja80
    Tecum skrev 2019-01-24 19:13:17 följande:

Ja det tycker jag. Vad har du att förlora, om du menar allvar med att det är kravlöst? Vill han inte mer så märker du det och vet vad som gäller.

Tack. Jag vill inte vara som ett plåster, men frågar jag inte får jag ju aldrig veta.
  • Anja80

Tack. Jag vill inte vara som ett plåster, men frågar jag inte får jag ju aldrig veta.
  • Anja80

Är jag för angelägen om jag hör av mig om ett par dagar?
  • Miss Skywalker
    Anja80 skrev 2019-01-25 11:44:41 följande:
    För angelägen för vad? Har aldrig förstått varför man ska spela spel..
  • Miss Skywalker
    Anja80 skrev 2019-01-25 15:27:08 följande:

Är man för på tappar den andre intresset?

Måste man spela något man inte är kanske det är lika bra.
  • Tecum
    Anja80 skrev 2019-01-25 11:44:41 följande:
    Nej. Jag hade uppskattat det...
  • Anja80

[quote=79393546][quote-nick]Tecum skrev 2019-01-25 18:18:44 följande:[/quote-nick]Nej. Jag hade uppskattat det...[/Jag slog honom en signal igår o h det var skönt, mem vi pratade inte om det som hade hänt. Han tackade dock för träningsrundan. Frågade om vi skulle köra en träning ihop nästa vecka igen och det ville han. Hoppas bara inte att han känner sig tvingad?

• Anonym (xyz)

Jag börjar förstå varför ni gjorde slut.
    Jag hade aldrig orkat med en flickvän som höll på som du gör i denna tråden.

• Anja80
    Anonym (xyz) skrev 2019-01-26 19:01:48 följande:

Jag börjar förstå varför ni gjorde slut.

Jag hade aldrig orkat med en flickvän som höll på som du gör i denna tråden.

Vad exakt menar du?
Svar på tråden Vad händer?