Vägen till graviditet
Cirka 03.17 Stick i högra äggstock 6-7 dagar efter bim kan detta möjligen vara när ägget fäster? (Hoppas)
Om jag skulle beskriva känslan av sticket skulle jag säga såhär, har ni blivit stucken av myror när ni va små? Det är det bästa sättet jag kan förklara det som, som typ bett ifrån någon liten insekt xD ett litet nyp som kom i 3 stick i bara typ 1-3 sekunder sen försvann det. Lite om min historia, blev av ?misstag? gravid när jag var 14 blev abort, jag kände inga symptom förens några veckor och då var det illamående jag kände, det var så längesedan och inget planerat då har man inte känt efter eller längtat som nu. Jag är 23 idag och min pojkvän 25, vi har försökt i 4 månader cirka utan resultat, haft problem med bartolonits körtel som jag fått opererat men som alltid är ?urfunktion? på vänster sida men det skulle nog inte påverka chansen att bli gravid? Någon som haft problem med en bartolonits körtel men Endå blivit gravid, jag har blivit så fundersam angående min egen fertilitet pga att det gick så fort bara på 1 gång när jag var 14 och nu baby dansas det hela tiden men ingenting, har blivit skengravid dem flesta gångerna, tillslut slutar man stressa över det och bara låter det ?händer det så händer det? tar förövrigt bara folsyra och denna månaden som jag skrivit har jag fått påkänn att det kanske kan vara något på gång ???? Berätta gärna er historia vägen till barn, graviditet Osv !