• Anonym (Lätt förvirrad)

Hon hade sex med sin kollega

För drygt en vecka sedan var min fru borta på jobb hela veckan. Inget konstigt med det då de brukar hända att par gånger om året. Men den här gången hade hon delat rum med en manlig kollega.tre nätter. Hon berättade inget om det under veckan då jag pratade med henne på telefon. Till saken hör att vi pratat några gånger om att jag skulle bli upphetsad av att hon hade sex med någon annan. Det har dock aldrig varit aktuellt då hon från början avfärdade det helt. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska agera. Hon har ju berättat allt för mig nu i efterhand. Säger att dom inte har några som helst känslor för varandra men att hon finner honom sexig och attraherade sexuellt. En del av mig är svartsjuk och ledsen och än annan del är upphetsad och lycklig.

• Svar på tråden Hon hade sex med sin kollega
  • Anonym (Anonym@)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-02-10 17:41:19 följande:
    Nja vi pratade om att göra det men bestämde oss för öppet förhållande där vi inte redovisade för varandra vilka vi låg med.
    Och vem har lättast att få till det?
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Anonym@) skrev 2019-02-10 17:57:27 följande:

Och vem har lättast att få till det?

Skulle gissa på henne men hon tyckte det va jobbigt att jag var med andra så vi fick sluta
  • Anonym (Kritan)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-02-10 17:33:33 följande:

Vet inte om det va så mycket kvinnlig list mer än att hon hon gick bakom ryggen och var otrogen?

Den kvinnliga listen var när hon fick dig att faktiskt tro på henne när hon sa att det var för din skull. Du förnekar tom det fortfarande, och tycker att det handlar om otroheten.
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Kritan) skrev 2019-02-10 20:26:55 följande:

Den kvinnliga listen var när hon fick dig att faktiskt tro på henne när hon sa att det var för din skull. Du förnekar tom det fortfarande, och tycker att det handlar om otroheten.

Jag hänger inte med i ditt resonemang, utveckla gärna?
  • Anonym (asia)
    Anonym (Lätt förvirrad) skrev 2019-02-10 10:38:45 följande:

För drygt en vecka sedan var min fru borta på jobb hela veckan. Inget konstigt med det då de brukar hända att par gånger om året. Men den här gången hade hon delat rum med en manlig kollega.tre nätter. Hon berättade inget om det under veckan då jag pratade med henne på telefon. Till saken hör att vi pratat några gånger om att jag skulle bli upphetsad av att hon hade sex med någon annan. Det har dock aldrig varit aktuellt då hon från början avfärdade det helt. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska agera. Hon har ju berättat allt för mig nu i efterhand. Säger att dom inte har några som helst känslor för varandra men att hon finner honom sexig och attraherade sexuellt. En del av mig är svartsjuk och ledsen och än annan del är upphetsad och lycklig.

fast om man ska ta in en tredje part i ett förhållande eller uppfylla en sexfantasi, så ska man prata igenom det ordentligt som par först. Att bearbeta scenarion ihop osv.

att hon istället valde att göra det bakom din rygg tycker jag är ren och skär sunkig otrohet.
  • Anonym (Kritan)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-02-10 22:35:20 följande:

Jag hänger inte med i ditt resonemang, utveckla gärna?

Menar du allvar?

Du berättade om en sexfantasi för din tjej, om att hon skulle ha sex med en annan man..

Hon var otrogen bakom din rygg...

Fick dåligt samvete...

Berättade om händelsen för dig och släppte några tårar..

Sa att det var för dun skull, för att du hade din fantasi...

Och du trodde henne...

Alltså lyckades hon manipulera dig att tro att hennes snedsteg/otrohet var något positivt för att du fick uppleva din fantasi. Hon vann alltså med sin kvinnliga list.
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Kritan) skrev 2019-02-10 22:51:16 följande:

Menar du allvar?

Du berättade om en sexfantasi för din tjej, om att hon skulle ha sex med en annan man..

Hon var otrogen bakom din rygg...

Fick dåligt samvete...

Berättade om händelsen för dig och släppte några tårar..

Sa att det var för dun skull, för att du hade din fantasi...

Och du trodde henne...

Alltså lyckades hon manipulera dig att tro att hennes snedsteg/otrohet var något positivt för att du fick uppleva din fantasi. Hon vann alltså med sin kvinnliga list.

Händelseförloppet är jag med på sen att jag valde att tänka att hon kanske gjort det för min skull för att lättare hantera det trotts att jag viste att hon gått bakom ryggen och varit otrogen för sin egen njutning.

Var läser du in att det var något positivt för mig? Intressant att du ser det som en tävling som hon vann, ser du alla relationer som en tävling där den som är otrogen först vinner?
  • Anonym (felix)
    Anonym (Lätt förvirrad) skrev 2019-02-10 10:38:45 följande:

Men den här gången hade hon delat rum med en manlig kollega.tre nätter. Hon berättade inget om det under veckan då jag pratade med henne på telefon. Till saken hör att vi pratat några gånger om att jag skulle bli upphetsad av att hon hade sex med någon annan. Det har dock aldrig varit aktuellt då hon från början avfärdade det helt. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska agera. 

Du berättar om att du har en fantasi om att du skulle bli upphetsad av att hon hade sex med någon annan. Hon avfärdar det helt, men är ändå otrogen med en kollega bakom din rygg. Du tvekar hur du skall agera?

Svar: Du skall bli förbannad. Annars har du de facto accepterat att ni har ett slags öppet förhållande på hennes premisser. Kanske har du redan gjort det genom att tveka. 
  • Anonym (Kritan)
    Anonym (Liknande) skrev 2019-02-11 08:38:49 följande:

Händelseförloppet är jag med på sen att jag valde att tänka att hon kanske gjort det för min skull för att lättare hantera det trotts att jag viste att hon gått bakom ryggen och varit otrogen för sin egen njutning.

Var läser du in att det var något positivt för mig? Intressant att du ser det som en tävling som hon vann, ser du alla relationer som en tävling där den som är otrogen först vinner?

Jag hoppas verkligen för din egen skull att du inte är så här korkad och naiv i vanliga fall...

Försök inte vända ditt inlägg till att det ska handla om mig! Jag har inget med din tjejs otrohet att göra. Det får ni reda upp själv.

Uppenbarligen förstår du ändå inte (eller vill inte förstå) så jag lägger ner.
  • Anonym (Anonym@)
    Anonym (Kritan) skrev 2019-02-11 09:38:38 följande:
    Jag hoppas verkligen för din egen skull att du inte är så här korkad och naiv i vanliga fall...

Försök inte vända ditt inlägg till att det ska handla om mig! Jag har inget med din tjejs otrohet att göra. Det får ni reda upp själv.

Uppenbarligen förstår du ändå inte (eller vill inte förstå) så jag lägger ner.
    Så uppfattar jag det faktiskt också.
    Sen att hon avslutar deras öppna förhållande för att hon inte tycker om att han är med andra...?
    Det var bara ren otrohet. Hon hade inte en tanke på hans fantasier. Bara ett försök att förmildra otroheten, för sig, och för (Liknande)
  • hellothere87

Av dina svar att döma verkar du rejält blåst och din sambo har bevisligen dragit nytta av det.

• Anonym (VillSeFrunMedAndra)

Som jag ser det borde du ta det lite lugnt..
    Det är ju normalt att du reagerar med en del svartsjuka...

Det du borde göra är att se till det som gör dig upphetsad..
    Det är ju den delen av det hela du vill uppleva.. och du KAN få uppleva det på ett rätt sätt, om du bara slår fast att 1: Ok du gjorde det jag bad dig om, detta gör mig upphetsad.. 2: Att du inte meddelade vad som var på gång var dumt, men om du inte gör samma misstag igen så.. kan vi fortsätta.. och då slipper jag bli svartsjuk.. 3: Se till att ni tillsammans styr upp nästa dejt hon har med en potentiell KK..

Därefter trort jag det känns bättre för er BÅDA..

Svar på tråden Hon hade sex med sin kollega