Vad skulle du tycka om din partner är bisexuell/pansexuell?
Skulle din partners bi- eller pansexulitet påverka dig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-02-10 20:29
Ja, ja, stavfel...
Skulle din partners bi- eller pansexulitet påverka dig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-02-10 20:29
Ja, ja, stavfel...
Fast det är ju ingen som överhuvudtaget pratat om otrohet, jag undrar mest varför du drar upp det?
Och djur? Nu tramsar du ju bara.
Nej, det brukar de inte. Var har du fått det ifrån?
Är bisexuell kvinna men säger nej ändå. Jag vill ha en lesbisk eller bisexuell (bi-curious är också ok) kvinna eller en straight man. Inte bisexuella män, nej tack. Det är lite...äckligt tycker jag. Givetvis inte homosexuell man heller men det är ju inte aktuellt om han inte fejkar och är i garderoben.
Träffar jag en kvinna som vill ligga med kvinnor också, inte bara med mig, så blir jag ännu gladare. Jag skulle låta henne ha en kvinnlig fwb om vi ibland ses på tre eller kanske fyra (om hon har en kille eller tjej).
Är tillsammans med en bisexuell tjej, och har inga problem det. Älskar henne över allt annat och då spelar hennes bi-läggning ingen roll!
And for the records, hon vill absolut inte ligga runt bara för att hon är bi, var får folk allt ifrån?????
Så länge han är trogen spelar det ingen roll. Tror inte man är mer otrogen för att man är bisexuell, det är nog andra saker som avgör. Ja, antalet möjliga partners ökar, men vill man vara otrogen kan man nog vara det ändå.
När jag träffade min man och fick reda på att han var bisexuell så blev jag otroligt upphetsad. En våt fantasi för mig har varit att ha sex med två män som har sex med varandra. Att få suga av någon tillsammans med en annan man och att suga min man samtidigt som han blev hårt påsatt. Så galet sexigt enligt mig. Fått uppleva min fantasi flera ggr nu och det är ännu sexigare i verkligheten.
Det skulle inte spela någon roll.
Jag är bisexuell men att se min man gå ner på en annan man skulle kännas väldigt konstigt. Man jag känner ju honom och det skulle vara så inte han...
Jag tänder inte på att se kille-kille på något sätt.
När jag träffade min man och fick reda på att han var bisexuell så blev jag otroligt upphetsad. En våt fantasi för mig har varit att ha sex med två män som har sex med varandra. Att få suga av någon tillsammans med en annan man och att suga min man samtidigt som han blev hårt påsatt. Så galet sexigt enligt mig. Fått uppleva min fantasi flera ggr nu och det är ännu sexigare i verkligheten.
Tror du är rätt unik. Är bisexuell kille och min fru är tyvärr helt ointresserad av trekanter med en extra kille :/
Min man är bisexuell. Har absolut inga problem med det men skulle det ta slut så skulle jag kanske tveka lite inför en ny partner som är bisexuell. Min man har varit otrogen minst en gång med en annan man så jag har svårt att känna mig tillräcklig i förhållandet. Jag kan ju liksom inte erbjuda det som en man kan. Ja, jag vet att alla bisexuella inte är otrogna, men jag känner att risken ökar när man inte kan ge allt personen vill ha.
Haha alltså wtf... dig hade jag verkligen inte velat dejta. Vem är du liksom?
/ bisexuell kvinna
Män som har sex med andra män är äckliga. Oerhört avtändandande och väldigt omanligt. Måste jag vara tolerant mot sådant för att jag själv är bisexuell?
Bryr mig inte men skulle inte vilja ha en trekant med två män som var attraherade av varandra, skulle äcklas av det.
Män som har sex med andra män är äckliga. Oerhört avtändandande och väldigt omanligt. Måste jag vara tolerant mot sådant för att jag själv är bisexuell?
Jag har träffat mängder at tjejer som tänder stenhårt på det, så särskilt unik är hon inte. Jag tillhör också skaran.
Jag är lesbisk och skulle uppskatta om min partner också var lesbisk, alt. bi.
Pan känns väldigt oklart för mig. Pan innebär att en kvinna kan bli kär i en man som bytt kön till kvinna, eller en kvinna som bytt kön till man.
Bi känns också lite smått oklart och de flesta bi-tjejer är mer straight än gay.