Gravid efter ett X och nu blödningar
Hej allihopa!
I mitten av december opererades min högra äggledare bort då ägget hade satt sig där. Det var en jobbig process då jag hade fått ett komplett missfall konstaterat (allt var ute) i slutet av november. Åkte med kraftiga buksmärtor till akuten 2,5 vecka senare där de konstaterade att jag fortfarande var gravid men att det var utomkvedes (X). Det som tog mest var inte missfallet i sig, utan det var chocken att få veta för andra gången att jag var gravid och sen väldigt hetsigt in till op.
Vi var båda omtumlade och det resulterade att vi efter 1,5 månad som först hittade tillbaka till varandra i sängen. Så vipps..
I fredags plussade jag på BIM +3 och började blöda svagt rosa redan igår. Påminner om missfallet och en massa tankar far runt i mitt huvud nu. Jag vet att jag kommer acceptera utgången oavsett men skulle gärna vilja höra från fler som varit med om X och blivit gravida kort därpå. Hur det gick, hur ni hanterat det, har ni haft upprepade missfall etc.
Jag blir 32 detta året så känner väl lite stress över åldern antar jag.. Har inga barn sen tidigare.