Era första symtom?? hoppas på feb bebis!
Hej!
Sitter så och hoppas på en februari bebis här, eller ja. Att jag ska vara gravid :) har BIM nu på måndag den 25:e men än så länge känner jag inte av någonting Vet att det kan vara alldeles för tidigt men ja.. allt jag känner är pyttelite mensvärk och illamående (illamående endast ibland inte alls ofta).. men så kan jag må innan mensen så det är som vanligt I guess. Men ändå hoppas man! då man hört att en del hade liknande symtom som när de väntat sin mens..
Jämför så mycket med en annan gång då jag blev oplanerat gravid för några år sedan som slutade i ett sk "missed misscarriage".. då kände jag typ av på EN gång att jag var gravid, eller ja,.. typ en vecka efter ÄL måste det ha varit då. Kände mig konstig i kroppen, varm, som att jag hade feber nästan fast ändå inte.. hade mensvärk, ont i svanken, yrsel.. och trötthet.. tog eftermiddags naps varje dag och det var inte likt mig då! Allt detta började typ några dagar innan BIM och testade inte för en v efter BIM då jag inte trodde på det.
Eftersom den graviditeten var oplanerad så tänkte jag att jag inbillade mig alla de symtomen, men icke... Så jämför mycket med den gången och den gången jämfört med nu är det som natt och dag.
Anyway, allt jag kan göra är att vänta in mensen.. Men tänkte, när märkte ni att ni var gravida och vad var era symtom? :)
Håll tummarna för mig att det blir en liten bebis! fyller 31 i år och isf blir det mitt första barn :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-02-23 00:27
Vet också att ens egna graviditeter kan skilja sig så mycket ifrån varandra.. därför man blir så förvirrad och lever på hoppet ändå!