Aldrig fått höra..
Känner att jag måste få skriva av mig lite.. Ursäkta för ett lite längre inlägg..
Jag och min sambo har ett barn ihop som snart är runt året gammal.
Min sambo (kvinnan i förhållandet) tar hand om vårt barn till största Delen av dagen då hon är mammaledig och jag jobbar på en 100% tjänst för att vi Ska ha en ekonomi som vi överlever på.
Hur som helst. Vi har ett väldigt snällt och enkelt Barn som sällan är bråkig, ledsen osv men aningen krävande ändå då barnet inte kan krypa än.
Lite då och då så berömmer jag min sambo för att hon gör ett bra jobb som mamma till vårt barn och tar till stor del hand om städningen här hemma.
Jag brukar köpa lite gåvor till henne som visar min uppskattning.
Men till det tråkiga..
Hon har aldrig under Detta året nämnt att jag är en Bra pappa.. Det gör mig väldigt ledsen..
Jag ställer upp till hundra procent om det är något, jag tar hand om matlagning, inköp, bakning, en del städ och jag jobbar samtidigt som sagt 100 %..
Så fort jag har möjlighet så avlastar jag min sambo så hon får vila upp sig från vårt barn.. Men ändå har jag aldrig fått höra att jag är en bra pappa..
I regel så har vi bra kommunikation i vårt förhållande. Men jag tycker att det brister i detta fall..
Någon som varit med i samma situation?? :(