• Anonym (desperat)

Tappat sexlusten.. :(

Jag lever med min dröm man, vi har ett fantastiskt förhållande på alla vis med trygghet och kärlek, delar samma drömmar. Ja ni fattar, inget vajsing på tråden för någon av oss. Vi har varit tillsammans drygt 2 år nu och får fortfarande pirr i magen.

Jag har alltid gillat sex, att testa nya saker, på olika platser osv. Har alltid haft svårt att få orgasm men det har inte känts som en omöjlighet.
    För cirka 1 år sedan bytte jag preventivmedel som gjorde att jag fick ont när vi hade sex, sedan dess kan jag verkligen inte slappna av! Jag minns inte ens när jag fick orgasm senast!?!
    Just nu känns det som att vi lika väl kan strunta i att ligga överhuvudtaget, jag skulle lika väl kunna ligga o kramas o pussas bara. Inomhus, helst i sängen!

Detta med att onanera är inget för mig, har aldrig varit. Blir absolut kåt ibland, och det är skönt men jag kommer inte... Känns som vi testat allt.

Va fan ska jag göra?! Vad kan jag testa?! Sex är jätteviktigt för min sambo, och önskar att jag kunde hitta tillbaka till den tjej jag var för några år sen, när jag också älskade det....

• Svar på tråden Tappat sexlusten.. :(
  • DanneD

Ligga?

Man med skägg, manbun och tatueringar. Bränn ner vår stad med elden inom dig. Du får göra vad du vill med mig.
  • Nyfikenmanstockholm

Hej,

Du kan inte byta tillbaka till ditt gamla preventivmedel?

Och pratar ni om det tillsammans? Så problemet är erat bådas och så du inte känner att allt är ditt fel. För du kunde ju inte veta vad som skulle hända när du bytte!

• Anonym (Illalil)

Känner igen det. I början tände jag massor men efter ett antal försök som bara gjort ont känns det som att jag inte vill läbgre

• ajsngggh
    Anonym (Illalil) skrev 2019-03-02 06:00:08 följande:

Känner igen det. I början tände jag massor men efter ett antal försök som bara gjort ont känns det som att jag inte vill läbgre

Tar du på dig själv under sexakten? 
  • Anonym (...)

Byt preventivmedel, du vet ju redan vad problemet är.

Jag har också bytt, fick ett tillbaka mitt liv igen. Inte värt att må dåligt när man inte behöver.

• Anonym (Illalil)
    ajsngggh skrev 2019-03-02 08:20:53 följande:

Ibland. Men vi har ingen direkt sexakt där vi ligger. Vi har bara försökt men det har inte vart skönt alls. Sen brukar han göra massa annat på mig o då e ju han i vägen liksom
  • Sgtwolf

Skippa preventivmedel använd gummi om du/ni inte vill bli gravid.

Sen onanera ofta! Hur ska du kunna få någon annan få dig att komma om du själv inte fixar det?

Om du känner dig själv och vet vad du behöver, då kan du vägleda din kille.

• Anonym (N)

Men herregud byt preventivmedel! Gissar att du använder hormoner? Jag åt minipiller som successivt minskade min sexlust samt gjorde att jag ej blev speciellt våt längre... närmare jag slutade så återfick jag. Åsa sakerna!

Rekommenderar kopparspiral, bästa beslutet :)

Glidmedel kan vara bra att ha till hands också.

• Skogsmannen

Byt till pessar så gissar jag och hoppas att din lust kommer åter. Överlägset bästa preventivmedel vi har prövat!

• Anonym (Svårt)

Samma läge här. Har börjat med nuvaring senaste 2mån och sexlusten är påverkad, men framför allt slemhinnorna som är sköra och gör sex oskönt. Inte nödvändigtvis ont varje gång men inte skönt. Får inte ut något av sex, även om jag kan komma med yttre stimulans.

Har tidigare använt pessar och natural cycles (kombinerat). Mycket bättre och sexlusten är på topp. Jag ogillar starkt kondom, får ont av det.

MEN, den lila detaljen att jag blev gravid av pessar (när jag använt det varje dag, inte under de "säkra" perioderna enligt natural cycles) gjorde att jag inte riktigt litar på den. Abort är inte kul att göra och jag vill inte ha barn just nu.

Så fort jag är säker på att jag inte vill ha fler barn så ska jag låta sterilisera mig, jag är så trött på hormoner... Klart de funkar mot graviditet när man inte vill ha sex längre..

• Anonym (desperat)
    Nyfikenmanstockholm skrev 2019-03-02 00:13:45 följande:

Hej,

Du kan inte byta tillbaka till ditt gamla preventivmedel?

Och pratar ni om det tillsammans? Så problemet är erat bådas och så du inte känner att allt är ditt fel. För du kunde ju inte veta vad som skulle hända när du bytte!

Bör ha skrivit att jag bytte tillbaka till mitt gamla prev.medel (p-ring) efter några månader. Jag var tvungen att byta pga risk för propp, fick då spiral som jag alltså tog ut eftersom det inte alls fungerade. Gjorde en utredning och fick ok att börja med p-ring igen. Detta var alltså ca 1 år sedan. Nu har jag inga prev alls då vi planerar att skaffa barn framöver.

Vi pratar mycket om detta! Han förstår väl inte riktigt detta med alla hormoner osv men han vet hur jag känner och vet att jag har dessa "problem". Han vet inte heller vad han ska göra. Känns som att det finns en spärr inom mig.
    ajsngggh skrev 2019-03-02 08:20:53 följande:

Nä det gör jag inte. Har som sagt aldrig onanerat för det har aldrig funkat för mig. Tro mig, har försökt tillfredsställa mig själv på alla möjliga vis. Jag blir upphetsad men Aldrig fått orgasm på egen hand, jag blir bara frustrerad av att "det inte blir klart".. Typ..

• Underhill

Tror du inte att du skulle må bra av att onanera? Menar som en start...

E vi överens så kör vi
Svar på tråden Tappat sexlusten.. :(