Tappat sexlusten.. :(
Jag lever med min dröm man, vi har ett fantastiskt förhållande på alla vis med trygghet och kärlek, delar samma drömmar. Ja ni fattar, inget vajsing på tråden för någon av oss. Vi har varit tillsammans drygt 2 år nu och får fortfarande pirr i magen.
Jag har alltid gillat sex, att testa nya saker, på olika platser osv. Har alltid haft svårt att få orgasm men det har inte känts som en omöjlighet.
För cirka 1 år sedan bytte jag preventivmedel som gjorde att jag fick ont när vi hade sex, sedan dess kan jag verkligen inte slappna av! Jag minns inte ens när jag fick orgasm senast!?!
Just nu känns det som att vi lika väl kan strunta i att ligga överhuvudtaget, jag skulle lika väl kunna ligga o kramas o pussas bara. Inomhus, helst i sängen!
Detta med att onanera är inget för mig, har aldrig varit. Blir absolut kåt ibland, och det är skönt men jag kommer inte... Känns som vi testat allt.
Va fan ska jag göra?! Vad kan jag testa?! Sex är jätteviktigt för min sambo, och önskar att jag kunde hitta tillbaka till den tjej jag var för några år sen, när jag också älskade det....