Barn med psykopat som nekar allt
Finns karma? pappan till barnen är en riktigt psykopat, detta behöver ni inte ifrågasätta i kommentarerna utan vi utgår från det.
Det har många gånger hänt saker som ingen kan förklara. Senaste som har hänt är att mitt barns hår har klippts vårdslöst. Han nekar till att det ens ser klippt ut trots att jag skickar bilder.
Då har han tagit nya bilder där han har greppat mer hår och en vinkel så det inte ser klippt ut. Jag misstänker hans nya tjej gör detta.
Han nekar till att han ens ser att det är klippt trots att hon ser ut som skit i håret. Dottern kan inte prata än för hon är för liten....
Jag har ingen väg in, som att prata med en vägg. Jag är mån om mina barns hår och detta är andra gången håret klipps utan lov och innan dess var det ögonfransar. Han nekade där med att han såg att de var klippta trots att det syntes tydligt på bilden och andra som jag visade det för också såg.
När ska detta ta slut? Det är moment 22 för han erkänner inte ens att han ser att det är klippt och säger att nästa gång något sådant händer igen får han helt enkelt fråga henne igen då, alltså den nya tjejen.
Jag orkar inte mer, oron över något nytt ska hända mina barn...