• Mumin4

Molande värk...

ÄL+14 idag. Ömma bröst, mest vänster, och yr. Molande värk som blivit intensivare sen igår.

Men detta kan ju också vara ett tecken på att mensen är på gång...

Min värk är molande. Ungefär så som jag har vid ägglossning. Men på nåt sätt är den ändå annorlunda. Utan att det låter konstigt nu så är det lite så som det kan kännas i livmodern efter en kraftig orgasm. Om ni förstår vad jag menar?

Vet inte om jag ska våga mig på att ta ett gravtest...

• Svar på tråden Molande värk...
  • Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-06 06:22:27 följande:

Testade igen med clear blue. Minus igen. Nu får jag ha lite is i magen innan nästa test. Men antar väl att mensen är på gång. Kroppen kan vara elak ibland :/

Ahhh, okej.

Mina är 15 och 9.

Jag måste också försöka ha is i magen. Men så jobbigt och frustrerande!

Mmm, visst känns det som kroppen är det ibland...
  • Mela88

Man önskar ju bara mensen kan komma om det ändå inte är en bebis där inne. Har haft rätt så långa cyklar med mina mini piller. Cirka 35 dagar skulle jag Tro. Men beställde ägglossningsstickor nu iaf ????

• Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-06 07:51:27 följande:

Man önskar ju bara mensen kan komma om det ändå inte är en bebis där inne. Har haft rätt så långa cyklar med mina mini piller. Cirka 35 dagar skulle jag Tro. Men beställde ägglossningsstickor nu iaf ????

Ja, det är frustrerande! Jag är rätt säker på att jag inte är gravid. Men helt kört är det inte än, mensen har ju inte dykt upp än.

Jag har 26-35 dagar. 26 nu sist. Hade ÄL, enligt stickorna, den 20/2.
  • Mela88

Håller tummarna för oss båda! Jag är frustrerad över min svullna mage (väldigt smal normalt) men nu är den som en ballong....

• Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-06 13:28:58 följande:

Håller tummarna för oss båda! Jag är frustrerad över min svullna mage (väldigt smal normalt) men nu är den som en ballong....

Tack! Jag också! Berätta så snart du vet
  • Mumin4

Jag har börjat blöda lite idag. Men inte som vanligt. Annan känsla och först lite lite rosa och nu lite brunt/rostfärgat.

Illamående, yr, molvärk i två veckor ca...

Vad tror ni? Kan jag göra gravtest trots att jag blöder? Tacksam för svar

• Mela88

Man kan ju blöda även när man är gravid. Ta ett test, och skulle det visa negativt så ta ett till om några dagar. Håller tummarna för dig! Ingen blod här än, dag 30 nu.

• Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-08 12:44:36 följande:

Man kan ju blöda även när man är gravid. Ta ett test, och skulle det visa negativt så ta ett till om några dagar. Håller tummarna för dig! Ingen blod här än, dag 30 nu.

Tack! Tror det är mensen. Men ska nog testa i helgen...

Håller tummarna för dig.
  • Mela88
    Mumin4 skrev 2019-03-08 14:19:51 följande:

Tack! Tror det är mensen. Men ska nog testa i helgen...

Håller tummarna för dig.

Hur går det för dig? Ingen mens i sikte här. Förr kände man ju att var mensen borta var det en bebis där. Men nu verkar allas mens bli knäpp av pillerstopp. Så nu oroar man sig för det ist....
  • Mumin4
    Mela88 skrev 2019-03-11 07:29:24 följande:

Hur går det för dig? Ingen mens i sikte här. Förr kände man ju att var mensen borta var det en bebis där. Men nu verkar allas mens bli knäpp av pillerstopp. Så nu oroar man sig för det ist....

Fick mens i fredags (

Men ff samma molande värk, yrsel och lätt till gråt.
  • Mela88
    Mumin4 skrev 2019-03-11 15:34:42 följande:

Fick mens i fredags (

Men ff samma molande värk, yrsel och lätt till gråt.

Åh :( lycka till nästa månad! Tror min mens kommer komma snart. Känns så! Nästa månad får bli vår månad helt enkelt!!!
  • Mela88

Denna ?mens? liknar inte min vanliga. Brukar få blandade flytningar först. Men nu färskt blod som bara rinner igenom alla tamponger. Aldrig vart med om något liknande :(

Svar på tråden Molande värk...