• Osäkertjejhon

Barnvänlig restairang malmö

Har ni något tips på bra barnvänlig restaurang i malmö? Med barnvänlig tänker jag att det kanske finns en lekhörna i närheten av borden så man kan se barnen, lite plats för barnvagn och barnvänlig personal. Barnmat är inget måste då sonen äter det vi äter men tänker främst att det finns lite titta på så vi vuxna kan äta lite med..

• Svar på tråden Barnvänlig restairang malmö
  • Anna60

Lekhörna på restaurang? Då får det nog bli Macdonalds. Men Jensens Böfhus på Emporia har fantastisk mat, barn är välkomna, men det är inte nån lekplats. 

• Anonym (Mika)

Kan inte komma på en enda restaurang i centrala Malmö, däremot har Condecco café en lekhörna på övervåningen (har haft i alla fall, var ett tag sen jag var där). Dock är det extremt trångt där ur barnvagnshänseende.

Eller jo, Burger King på Gustav Adolfs torg har nån slags lekavdelning på övervåningen, nån slags klätterställning eller liknande.

• Anonym (.)
    Osäkertjejhon skrev 2019-03-06 11:12:58 följande:

Har ni något tips på bra barnvänlig restaurang i malmö? Med barnvänlig tänker jag att det kanske finns en lekhörna i närheten av borden så man kan se barnen, lite plats för barnvagn och barnvänlig personal. Barnmat är inget måste då sonen äter det vi äter men tänker främst att det finns lite titta på så vi vuxna kan äta lite med..

Smak är rätt bra. Bra med plats och man kan springa omkring som barn. Har för mig att det finns någon rithörna också?
Svar på tråden Barnvänlig restairang malmö