• Anonym (Kakälskare)

Jag vill ha kvar kakan

Okej, jag är sjukt sugen på att vara otrogen mot min man av hundra olika anledningar. Jag vill ha en romans, eller affär, med en annan man som kan dominera mig och ha sex med mig länge och väl. Bor i en storstad så det är väl inte helt omöjligt att få till...

Så, snälla ni, ge mig era verkliga berättelser om hur illa det kan gå, hur det kan förstöra familjer osv, så att jag tappar lusten att vara otrogen. Finns det verkligen någon solskenshistoria här?

Min man är helt fantastisk och jag vill helst ha kvar min kaka, men...

• Svar på tråden Jag vill ha kvar kakan
  • Anonym (Kakälskare)

Jag hittade en kaka och tyckte den var lite godare, så nu har jag problem. Vill inte ha kvar den gamla kakan...

Anonym (Ropa) skrev 2019-06-03 20:24:38 följande:

Snart tre månader har gått. Hur blev det. Har du kvar kakan? Blev svaren här så avskräckande som du hoppats, eller föll du för frestelsen, smulade sönder kakan och hittade mannen som dominerar dig länge och väl?

• Anonym (J)
    Anonym (Kakälskare) skrev 2019-06-09 18:39:35 följande:

Jag hittade en kaka och tyckte den var lite godare, så nu har jag problem. Vill inte ha kvar den gamla kakan...

Spännande! hur gick du till väga?
  • Anonym (150+)

Vad händer med gamla kakan? I kras och bara smulor kvar?
  • Anonym (man)

Varför gkorde du inte dig av med den ganla kakan innan du provade en ny? Om du ville prova ny kaka så borde du redan innan ha tyckt den gamla var tråkig?

Risken finns ju att när den gamla kakan får reda på den nya kakan så kommer hon bli lite sur och kommer göra sitt bästa för att göra ditt liv surt, och det kommer leda till att era barns liv kommert blli jävligt surt.... hur smart är det?
  • Anonym (Jasse)
    Anonym (man) skrev 2019-06-09 23:08:44 följande:

Varför gkorde du inte dig av med den ganla kakan innan du provade en ny? Om du ville prova ny kaka så borde du redan innan ha tyckt den gamla var tråkig?

Risken finns ju att när den gamla kakan får reda på den nya kakan så kommer hon bli lite sur och kommer göra sitt bästa för att göra ditt liv surt, och det kommer leda till att era barns liv kommert blli jävligt surt.... hur smart är det?

Vilka bessevissar det finns här på familjeliv
  • Anonym (H)
    Mimosa86 skrev 2019-06-02 20:30:58 följande:
    Är det så illa att folk tror det kan få allt här i världen??

Du skriver att du ha en fantastisk man. VAr lite jävla tacksam över det? Gå på sexterapi och om det inte räcker, revidera om ert förhållande verkligen är rätt eller om ni behöver gå vidare.

Men spela för fan inte rysk roulette med familjen/barnens tillvaro på det ljusskygga viset. Det är otroligt fegt.
    Vad skulle du säga till barnen om det skulle komma upp till ytan? -ledsen att pappa brutit ihop men mamma behövde lite roligare knull förstår ni-?

Hatar otrohet
    Håller med
  • Feminina

Om du ändå är less på din gamla kaka
    så sluta att tiden försaka
    och låt din gamla kaka få träffa en ny maka?

• Anonym (man)
    Anonym (Jasse) skrev 2019-06-10 16:48:19 följande:
    Vilka bessevissar det finns här på familjeliv
    Tja, det borde egentligen inte behöva förklaras för det är sånt de flesta lär sig på dagis, men tydlige finns det måna som inte lärt sig det så.....
  • Anonym (Ropa)

Alltid jobbigt. Hur ska du hantera detta nu då? Fortsätta äta av den nya sorten fast den gamla ligger och ruttnar i skafferiet? Eller kasta den nya och gå tillbaka till den gamla kaksorten?
  • Anonym (Ropa)

Eller alternativ tre. Kasta den gamla kakan så att den inte ruttnar i skafferiet och börja äta mer av den nya.

• Feminina
    Anonym (Ropa) skrev 2019-06-11 16:09:15 följande:

Eller alternativ tre. Kasta den gamla kakan så att den inte ruttnar i skafferiet och börja äta mer av den nya.

Det är dilemmat man tvingas till, 
    när man inte kan bestämma sig för vad man vill.

Detta är orsaken till varför det är dåligt att börja äta nya kakor innan man avslutat den gamla. Du kommer bli alltför tjock. 
  • Anonym (Kakälskare)
    Feminina skrev 2019-06-11 17:16:10 följande:

Det är dilemmat man tvingas till, 

när man inte kan bestämma sig för vad man vill.

Detta är orsaken till varför det är dåligt att börja äta nya kakor innan man avslutat den gamla. Du kommer bli alltför tjock. 

Haha du har så rätt! Skulle ha tänkt på det innan...
Svar på tråden Jag vill ha kvar kakan