• Chloe99

Kan det vara en tidig graviditet?

Hej. Har letat och letat här på familjeliv men har inte hittat dom svaren jag vill få tag på.

Nu är det den 13/3.

Jag och min sambo hade samlag den 2/3 , han fick orgasm i mig medans jag låg ner.

Jag hade ägglossning enligt kalendern den 5/3 alltså 3 dagar efter samlaget. Kan ha haft ägglossningen någon dag innan.. och jag har känt mig väldigt trött dom 5 sista dagarna, typ depprimerad.. bara legat i sängen, vart väldigt , väldigt gottesugen, har inte känt igen mig själv. I söndags den 10/3, stod jag upp och de kändes som att jag fick mens men de rann som en tjock flytning (ursäkta detaljerna) som gick igenom trosorna och kom lite på benen, från ingenstans.. har dessutom fått väldigt mycket acne, vilket jag inte brukar få i sånna här mängder. Ska ha mensen den 19/3 om de nu inte är något ...

Kan detta betyda att något är på gång, en tidig graviditet?

• Svar på tråden Kan det vara en tidig graviditet?
  • Hejohå5324

Ingen här som kan svara på det, ta test när du kan de är de enda som ger dig riktigt svar.

Lycka till :)

• SevenSeas
    Chloe99 skrev 2019-03-13 21:52:24 följande:

Väldigt tacksam för svar! ????

Trött och deprimerad är långt ifrån samma sak. Antar att du är väldigt ung och gärna vill bli gravid. Att en man får orgasm är inte samma sak som en utlösning, men med orgasmen kommer utlösning så rent teoretiskt kan du ha blivit gravid ja, men det är alldeles för tidigt att känna av några symtom i ett så här tidigt skede. Vänta några veckor till och gör ett graviditetstest så får du svar på om du är gravid eller ej för det finns ingen här som kan svara på det.
Svar på tråden Kan det vara en tidig graviditet?