• Anonym (Bisexuell tjej)

Jag är sexuellt attraherad av min väninna

Hej alla jag behöver eran hjälp akut.

Jag har en när vän/ väninna som jag känt i 13 år hon och jag har alltid varit nära vänner prata om allt haft så roligt tillsammans som vänner men jag har ett problem, jag har alltid på nåt sätt vart sexuellt attraherad av henne och blivit värre med åren till och med fått känslor som kommer och går. Vissa perioder måste jag ta avstånd av henne säga att jag har fullt upp för inte såra henne eller så för jag inte vågar såga som det är. Men hon vet att jag är bisexuell och velat prata med mig ibland om det och hon själv sagt att hon har kysst tjejer och tycket tjejer är fina osv osv men inte vela ha sex med dom på det sättet. Men samtidigt tar hon upp ämnet med mig då å då och ler och ser lurig ut, ibland söker hon min närhet vill ligga i ens famn. Hon säger ofta att att det bara är mig hon kan vara sig själv med prata allt med och lita på.

Hur tänker ni om detta?

Hjälp mig

• Svar på tråden Jag är sexuellt attraherad av min väninna
  • Colourfulrainbow

Jag tror faktiskt det är bättre att du är ärlig och säger vad du känner, än att du ska sitta och pussa henne eller smeka henne över ryggen eller låren. Annars kan det lätt bli en gissningslek. Bättre att vara rak och ärlig. 

Om hon sagt att hon inte kan tänka sig att ligga med en tjej, ja, hon låter väldigt hetero. Jag har också tjejkompisar som kysst andra tjejer. 

Jag är lesbisk, och min straighta tjejkompis har kysst fler tjejer än vad jag har gjort. Jag har bara kysst de tjejer jag varit i relationer med, medan hon kan kyssa tjejer på fyllan som en rolig, experimentell grej. 

• Anonym (Bisexuell tjej)

Får se hur jag gör med allt helt enkelt.

• Anonym (Bi-killen)

Du får gärna skriva här hur det går för dig/er.

• Anonym (Smisk behövs)

Tycker helt klart att du ska lägga henne över knät,dra ner trosorna och börja ge lite smisk för att sen......

• 50killen

Tror du ska berätta. Även om.du inte går vidare utan fortsätter att vara bästa kompisar.

• Anonym (...)
    Anonym (Smisk behövs) skrev 2019-05-04 18:28:44 följande:

Tycker helt klart att du ska lägga henne över knät,dra ner trosorna och börja ge lite smisk för att sen......

... bli anmäld för något lämpligt sexrelaterat brott OCH bli av med vänskapen!
  • Tutelitut

Tjejer är väl lite sådär, kan klänga på varann, vara väldigt nära och intima. Du kanske ser vad du vill se, när hon är lurig.

• Anonym (Bizz)
    50killen skrev 2019-05-05 06:48:27 följande:

Tror du ska berätta. Även om.du inte går vidare utan fortsätter att vara bästa kompisar.

Skulle min bästa kompis göra något sånt så vore hon inte min kompis längre.
  • Anonym (Eww)
    Anonym (Smisk behövs) skrev 2019-05-04 18:28:44 följande:

Varför ser jag en gubbig gubbe framför mig när jag läser det där...alternativt en porrskadad incel?

Vad är det som är så äckligt med det där...har svårt att förstå det själv nästan men vet bara att det nästan får mig att äcklas av alla män. Inte riktigt men ge det lite tid om jag fortsätter att läsa på FL...:(
  • Anonym (bill)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-21 18:50:28 följande:

Ska Träffa henne i helgen kanske. Hon behövde prata för hon mår dåligt just nu mycket skit i hennes relation.

• Anonym (bill)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-21 18:50:28 följande:

Ska Träffa henne i helgen kanske. Hon behövde prata för hon mår dåligt just nu mycket skit i hennes relation.

• Anonym (Känner igen mig)

Känner igen mig... har varit fram och tillbaks med en väldigt nära vän i över 7 år nu. Det är alltid hon som gör närmanden, då jag vet att hon bara är lite "lek-bi" på fyllan, är vi nyktra är det som om ingenting hänt. 

Så det är inte exakt samma sits, då vi faktiskt gjort även mer än bara hånglat, vilket vi näst intill alltid slutar upp med... Det är så frustrerande, vet inte om hon medvetet leker med mig, eller tror JAG inte vill mer. Kan säga att hon vuxit upp väldigt konservativt, så ibland vill jag tro att det är det som sätter galler i hennes huvud, för hon visar på handlingar att hon vill, men så nyktrar hon alltid till och rusar iväg. Vi har aldrig pratat om detta, och ibland vill jag bara säga upp kontakten, då det börjar göra alltmer ont. 

Man vill ju inte känna sig knäpp, eller pervers liksom, och hon har redan, för många år sedan suttit och beklagat sig på att ALLA blir kära i henne, även hennes jättestraighta tjejkompisar... inte konstigt. Men jag VET att vi har ett band, eller så är jag bara blåst. 

Har försökt tala ut om det här, inte nykter, men går liksom inte att nå henne. Hoppas på ett sätt att hon kommer flytta långt härifrån! 

• Anonym (Känner igen mig)

Hur har det gått för dig förresten TS? 

Svar på tråden Jag är sexuellt attraherad av min väninna