Kär och kåt på kollega
Jag är så fruktansvärt attraherad av en kvinnlig kollega! Vi båda är gifta. Vad ska man ta sig till?
Jag är så fruktansvärt attraherad av en kvinnlig kollega! Vi båda är gifta. Vad ska man ta sig till?
Kanske är inte gräset grönare på andra sidan, men jag tycker nog du ska testa. Det är dumt att dra igång och slå på stora trumman med skilsmässa och bryta upp en familj för en eventuellt tillfällig kris.
Jag tycker du ska testa din kollega, kolla om hon är intresserad och hur långt hon kan tänka sig gå. Det är ju bra om du kan vänta med att bryta upp familjen tills du vet att du har något värt att bryta upp familjen för.
Det är rätt tungt att vara gift med någon som inte matchar sexuellt. Människor som är den med mindre sexlust tenderar att skuldbelägga den med högre sexdrift. Man ska inte behöva leva med att inte få ha sex. 1-2 ggr/mån hade jag aldrig mått bra av en längre tid, men det får man aldrig prata om. Man får visst bara prata om hur dåligt den som blir utsatt för otrohet mår, men att den otrogne parten tvingats utstå en sexfri tillvaro, det är det ingen som pratar om.
Fortsätt flirta med din kollega. Ta babysteg och se om det kan leda till något. Försök jobba på relationen med din fru. Kolla om du kan hitta tillbaka till henne. Fundera på om du vill ha en sexfri tillvaro för resten av ditt liv.
Sjäklart, för ett gött knull är ju det enda som räknas, fru, barn, och allt som hör till spelar ingen som helst roll, bara kuken får sitt....
Det är ingen som sagt att det är underligt att man blir attraherad av andra trots att man är i förhållande. Men kom igen, vi är inte fjortisar med tonårshormoner som bara måste agera på allt! Jag trodde man lärde sig under uppväxten att kunna motstå frestelser. Eller är ni små barn som sätter er ner i affären och skriker, om ni inte får allt ni pekar på?
Det är ingen som sagt att det är underligt att man blir attraherad av andra trots att man är i förhållande. Men kom igen, vi är inte fjortisar med tonårshormoner som bara måste agera på allt! Jag trodde man lärde sig under uppväxten att kunna motstå frestelser. Eller är ni små barn som sätter er ner i affären och skriker, om ni inte får allt ni pekar på?
Tycker du ska separera först. Vafan är det för fel på folk. Jag förstår att ni har dåliga äktenskap bla bla bla. Är det så svårt att lämna och sen gå och göra vad man vill. Låt eran fru/man, den personen ni lovat er trogenhet få chansen att skiljas. Så fruktansvärt många oärliga och svekfulla egon. Och JO jag förstår att känslor och kåthet inte är något man gör medvetet men att inte öppna käften och vara ärlig som en vuxen människa förstår jag inte.
Snälla ts var ärlig du kommer få så mkt tillbaka för det i framtiden.
Fär att man vill äta kakan och ha den kvar?
För att man vil ha variation?
För att man kan?
Du har väl inte gått på myten om att folk enbart är otrogna för att de har problem hemma?
Reflerterat har jag gjort och kommit fram till att det är jävkligt fel och fegt att gå bakom ryggen på sin partner oavsett vad man känner. Det ÄR klar bättre att vara ärlig och säga vad man tycker och känner. Men visst, var falsk du istället.
Många gifta kvinnor, kollegor, som jag vela ligga med. Eftersom jag är singel så är jag inte otrogen, det är bra.