Känslor för gift man
Jag behöver råd!
Jag har sedan 2 år tillbaka kontakt med en man. Vi kom i kontakt med varandra genom våra studier och har hjälpts åt mkt på den resan. Sedan en tid tillbaka arbetar vi dessutom på samma arbetsplats. Det här har blivit en av mina närmaste vänner och vi har väldigt mkt gemensamt. Har aldrig haft några andra känslor för honom tills för några månader sedan...
Helt plötsligt känns det som en laddning mellan våra blickar och det går inte en sekund utan att jag tänker på denna underbara människa. Vi skrattar, vi stöttar varandra och han har dessutom hjälpt mig otroligt mkt nu i samband med min separation från min make. Det känns som om han verkligen vill mig väl och vi har så himla kul ihop.
MEN, nu till problemet. Vad ska jag göra??? Jag skulle säga att jag förälskat mig i denna underbara karl.. jag skulle bara vilja tala om för honom hur jag känner men är så rädd... Han är gift, har ett barn. Var ifrån sin fru för ett tag sedan då de bråkade mkt men nu är de tillsammans igen... Jag vill inte förstöra en familj... sen är jag rädd för att det skulle skada vår vänskap. Han är verkligen helt fantastisk.. Vad ska jag göra???? Kan snart inte hålla tillbaka vad jag känner.