• älskamigmucho

blir jag lurad?

Hej igen, har träffat ett par via familjeliv. Har sett foton på dem o de bor nära mig, 15 min med bil. Hon är 45 han 50 ungefär o de låter härliga. Nu är det så att han har bett mig visa honom lite extra när hon inte varit med etc. Han sa för ett par dar sen att de ville ses. Jag sa ja o han hämtade upp mig själv. Hon va hemma sa han. Han stannade o bad mig om en massa olika saker typ munknull, klä av mig allt etc. Han var så kåt på mig o sa att hon ville han skulle testa mig etc... han fick ta för sig av min kropp o det var skönt... jag fråga efter henne m han vill att jag ska möta honom ett par gånger till innan. Senast innan i kväll. Han sa hon ville ha sex med mig snart m att han först skulle få knulla mig utan skydd i alla mina hål etc. Även detta i hans bil. Han har nu knullat mig typ 8 ggr utan henne o bär de skriver tillsammans är det som att han o jag inte setts.... är han bara ute efter att få knulla mig som han vill i sin bil en halvtimme då o då o hon vet inte alls? Känns som han gör det han inte får m henne m mig.... kommer jag få dem båda? Ska jag fortsätta låta honom knulla mig utan henne? Är jag playad? Han säger tex att hon vill att jag ska göra olika saker m mig själv o honom.... är jag blåst?

• Svar på tråden blir jag lurad?
  • Tom Araya

En fråga till TS...

Hade inte du en kille, typ i ett öppet förhållande?

Vet han om att du ligger med andra utan skydd?

För mig vore det inte acceptabelt att ligga med andra utan skydd, om man nu har ett sådant förhållande där det är okej att träffa och ligga med andra.

• Anonym (WTF!!!)
    Anonym (kåte Gunnar) skrev 2019-04-01 18:18:03 följande:
    Känner du dig provocerad av att Gunnar får sätta på villiga unga tjejer? Varken Gunnar eller tjejerna är ändå intresserade av dig, gör väl varken till eller från för dig?
    Nope, jag blir provocerad av att kåte gunnar tänker med kuken och drar över allt som har en puls utan att fundera över om det är så bra för tjejen.

Att Gunnar inte bryr sig om något annat än sin kuk vet jag redan, dock är jag fri att tycka vad jag vill om Gunnar och hans beteende.
  • Anonym (kåte Gunnar)
    Anonym (WTF!!!) skrev 2019-04-02 12:37:22 följande:

Nope, jag blir provocerad av att kåte gunnar tänker med kuken och drar över allt som har en puls utan att fundera över om det är så bra för tjejen.

Att Gunnar inte bryr sig om något annat än sin kuk vet jag redan, dock är jag fri att tycka vad jag vill om Gunnar och hans beteende.

Vilken tur då att kåte Gunnar inte alls drar över allt som har en puls, utan bara vuxna fräscha unga villiga tjejer som söker upp hans virila gubbkuk. Kåte Gunnar kanske visst har funderat på om det är så bra för tjejen och kommit fram till att det nog råder lite hyckleri där, ingen anklagar ju unga män som söker äldre kvinnor för att ha självskadebeteende eller säger att de mår dåligt.

Kåte Gunnar bryr sig tvärtom väldigt mycket om sina unga vackra oskyldiga älskarinnor och önskar dem bara det bästa i livet.
  • Anonym (WTF!!!)
    Anonym (kåte Gunnar) skrev 2019-04-02 12:59:47 följande:
    Vilken tur då att kåte Gunnar inte alls drar över allt som har en puls, utan bara vuxna fräscha unga villiga tjejer som söker upp hans virila gubbkuk. Kåte Gunnar kanske visst har funderat på om det är så bra för tjejen och kommit fram till att det nog råder lite hyckleri där, ingen anklagar ju unga män som söker äldre kvinnor för att ha självskadebeteende eller säger att de mår dåligt.

Kåte Gunnar bryr sig tvärtom väldigt mycket om sina unga vackra oskyldiga älskarinnor och önskar dem bara det bästa i livet.
    Haha eller hur.... jo kåta Gunnar tror sig säker vara än välgörare, och det får han gärna tro. Men det är inte så omvärlden ser på honom. 
  • Smecker
    Anonym (WTF!!!) skrev 2019-04-02 13:08:45 följande:

Haha eller hur.... jo kåta Gunnar tror sig säker vara än välgörare, och det får han gärna tro. Men det är inte så omvärlden ser på honom. 

Fast han har ju rätt i en sak i alla fall. Dubbelmoralen är lite väl stark där.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (WTF!!!)
    Smecker skrev 2019-04-02 13:32:10 följande:
    Fast han har ju rätt i en sak i alla fall. Dubbelmoralen är lite väl stark där.
    Tja, om man tycker att dra över unga trasiga tjejer är detsamma som välgörenhet är detsamma som "rätt i sak" så visst. Det bero väl kanske på vilka värderingar man har.

Personligen tycker jag att utnyttja andras svaghet och utsatthet för att tillfredsställa sina egna lustar känns en aning vidrigt och ser ingen som helst dubbelmoral i att tycka så.
  • Smecker
    Anonym (WTF!!!) skrev 2019-04-02 15:25:53 följande:

Tja, om man tycker att dra över unga trasiga tjejer är detsamma som välgörenhet är detsamma som "rätt i sak" så visst. Det bero väl kanske på vilka värderingar man har.

Personligen tycker jag att utnyttja andras svaghet och utsatthet för att tillfredsställa sina egna lustar känns en aning vidrigt och ser ingen som helst dubbelmoral i att tycka så.

Intressant. Så att ha sex med yngre män är välgörenhet, och att ha sex med yngre kvinnor är att utnyttja andras svaghet och utsatthet. Och vuxna unga kvinnor som frivilligt har sex med äldre män är trasiga. Men vuxna yngre män som frivilligt har sex med äldre kvinnor är.. kåta?

Jag förstår.
  • Anonym (WTF!!!)
    Smecker skrev 2019-04-02 16:39:55 följande:
    Intressant. Så att ha sex med yngre män är välgörenhet, och att ha sex med yngre kvinnor är att utnyttja andras svaghet och utsatthet. Och vuxna unga kvinnor som frivilligt har sex med äldre män är trasiga. Men vuxna yngre män som frivilligt har sex med äldre kvinnor är.. kåta?

Jag förstår.
    Personligen gör jag ingen skillnad på om det är unga killar eller tjejer som blir påsatta av kåta Gunnar eller kåta Greta. Att knulla trasiga människor för att själv få njuta tycker jag är sjukt oavsett.
  • Smecker
    Anonym (WTF!!!) skrev 2019-04-02 17:33:09 följande:
    Personligen gör jag ingen skillnad på om det är unga killar eller tjejer som blir påsatta av kåta Gunnar eller kåta Greta. Att knulla trasiga människor för att själv få njuta tycker jag är sjukt oavsett.
    Intressant. Så vuxna unga män som söker milf är precis lika trasiga som vuxna unga kvinnor som söker dilf? Det finns inget element av lust, njutning och egen vilja där för dessa yngre, utan det handlar om att de är trasiga och blir utnyttjade?

Jag förstår.
  • Anonym (?)
    Anonym (kåte Gunnar) skrev 2019-04-01 17:00:46 följande:
    En hel del.
    Inte utan att ta betalt, då är det mer förståeligt.
  • Anonym (?)
    älskamigmucho skrev 2019-04-01 09:38:52 följande:

27

Varför står det på din presentation att du är en gift 39-åring?
Svar på tråden blir jag lurad?