• Anonym (Åååh jag är en kååå idiot)

Jag skäms

Vi har sagt vi ska leva utan varandra, men jag har inte fått tag i en ny bostad och vi har levt som kompisar, för barnens skull har vi sovit tillsammans, vill inte orsaka drama innan allt är klart.

Efter beslutet har vi slutat bråka, vi kan prata och båda är så glada!

Men så händer det, jag vaknar att han känner på min kropp, väntar på mitt godkännande, tusen tankar far omkring i mitt huvud och jag blir förvånad vilken stark lust Jag känner. Jag har äcklas av honom i flera månader men nu är han en sexgud i mina ögon. Det blir ett av det bästa samlagen vi någonsin har haft och jag vill en gång till o h jag som alltid tyckt det är jobbigt får inte nog.

Efteråt tänker jag bara på att vi inte använde skydd men han har ingen kommentar.

På morgonen är det som vanligt, han ringer senare och frågar vad det där var, jag har inga svar och vad jag kan tolka är vi på den kyliga banan igen.

Jag fattar ingenting. Vad var det som hände? Jag skäms, något oerhört, det var inte så här jag tänkte det skulle bli. Jag känner mig så korkad. Han vet jag har ägglossning och inget skydd men det stoppade inte ens honom, jag tappade förnuftet och jag är inte den som gör så.

Jag vill fortfarande ha mer och jag bannar mig själv.

Någon annan i samma sits? Blir det så här när man valt att avsluta relationen men ändå bor tillsammans??? Senast vi hade sex var ett år sen så jag fattar ingenting.

• Svar på tråden Jag skäms
  • Anonym (nja)

Det är väldigt vanligt att man har sex trots att man gjort slut och inte vill leva tillsammans. För många är det som att just sexet kanske är det enda som fungerar. Det blir en ventil, och kroppen är ju van så att säga, även om ni inte haft sex på länge. Man får utlopp för frustration, lust och alla jobbiga saker liksom försvinner för en stund. Som du nu märkt känns det konstigt efteråt, som om ni var i en fantasi medan det pågick. 

Ni behöver sätta upp tydliga regler och om jag var ni skulle jag sluta att sova tillsammans. Sluta skylla på att det är för barnens skull. Om ni VILL sova ihop för att ni har hopp om att återförenas, så gör så, men kom inte dragande med "för barnens skull". Det går utmärkt att sova tex i en soffa. 

Svar på tråden Jag skäms