Vänstra med gift man
Mitt X är hans vän sedan många år tillbaka. Xet och jag hade ett förhållande på ca 6mån. Vi umgicks då en del med det gifta paret. Några månader senare har den gifte mannen kommit nära mig, han vet att jag tycker han är het, och vi klickar skitbra! Vi har smsat Och pratat timmar i telefon varje dag i ca 2 månader. Allt ifrån hur man mår till snusk. Han har vart gift över 10 år och nu påstår sig han ha känslor för både frun och mig. Han kommer nära då fort ingen ser, tar på mig och kysser mig.. jag kan inte, hur jag än försöker låta bli, men det går inte! Tycker om han som fan och ångest kommer inte förens frun är i samma rum. Känner mig så jävla hemsk. Men jag vill bara ha han, för mig själv! Han är inte redo att lämna henne, för han älskar henne innerst inne säger han, men är inte nöjd med deras sexliv. När jag ber han att vi skall lägga ner och bara vara vänner så säger han att han inte kan vara utan mig, att han har känslor för mig. Blir så dum i huvudet på sitsen jag är i... Kan lixom inte bara låta bli. Men jag hatar mig själv trots att jag knappt känner frun. Samvetet tar över. Men han hjälper mig med en grej, så jag kan inte bara sluta träffa han heller.