Hur får jag min man att lämna mig?
Jag vet att detta var en väldigt märkligt trådstatus och jag ska försöka förklara så gott det går.
Jag lever med en man sen 11 år tillbaka, vi har fyra barn tillsammans. Det har varit väldigt upp och ner i vårt förhållande, mycket pga min mans humör (han själv säger dock att han har sånt fantastiskt tålamod) hahaha... tillåt mig skratta! Han är väldigt hysterisk som person ser problem istället för lösningar, är ständigt negativ och tar ut saker i förskott. Jobbet är skit, människor som kör bil är idioter, alla är respektlösa mot honom, jag och barnen också såklart.
Han har extremt höga krav på barnen och blir det inte som han tänkt är barnen psykiskt störda, nått fel i huvudet på dem, inte normala osv....
Själv är jag en person som är mer "äsch det löser sig!" det går han igång på och kan läxa upp mig för. Han har aldrig sagt könsord eller så i bråk, mer "go and fuck your self" eller "fuck you" "are you fucking stupid" det senaste säger han även till barnen. blir han arg svär han även framför barnen fast jag har sagt att jag inte vill det.
Blir han väckt på natten av mig eller nått av barnen blir han arg och skriker så att han nästan väcker alla andra barn också. smäller med dörrar och svär. Han har svårt och somna och är lätt väckt. har verkligen problem med detta.
Men i alla fall. Jag älskar inte honom och har inte gjort på ca 5-6 år. Jag känner ingen som helst attraktion till honom och han är SKIT dålig i sängen! Detta har lett till att jag aldrig vill. Jag har tänkt att jag kanske är asexuell? Hemma kan han gå och jucka mot mig, köra handen mellan benen, vilket jag tycker är otroligt avtändande. Många skulle säga att han är snygg, men jag känner mig absolut inte sexuellt dragen till honom. Mår dåligt när han tar på mig, blir äcklad. Har endast sex för husfridens skull och känner absolut ingenting. Fejkar njutning. Det är en jäkla tur att jag är bra på det!
Jag är så jäkla olycklig, hatar mitt liv. Men vill inte lämna honom själv, jag vill att han lämnar mig. Detta för att jag vet inte.... tycker det är jobbigt och känner att jag inte skulle klara av det och för att han varje dag säger att jag är vacker, att han älskar mig osv... känner att jag sviker honom om det är jag som lämnar. Och (är självisk nu) för att då får han reda på att jag ljugit om att jag älskar honom.
Det är super mycket mer men det skulle bli en hel roman, kan jag lova.
så min fråga är, hur kan jag få honom att lämna mig utan att jag behöver bete mig skit mot honom? (Fast det tycker han dock redan att jag gör). Utan att han misstänker att det är jag som vill lämna egentligen?
Jag är fullt medveten om att detta är ett väldigt sjukt inlägg! Jag skäms ihjäl, men jag vet inte annars vart jag ska vända mig. Och om någon här fattar vem jag är, snälla håll det för er själva. Visa inte detta för min man. Är psykiskt och fysiskt utmattad som det är redan. Har besökt sjukvården på grund av huvudvärk, domningar och ont i kroppen flera gånger detta året. ALLA säger samma, utmattningssyndrom!