Vill inte slicka mig
Min man vill nästan aldrig slicka av mig längre
Går jätte länge mellan gångerna
Är alltid ny duschad när vi lägger oss och oftast rakad
Han vet hur mycket jag njuter av det
Det är ingen mänsklig rättighet att bli slickad. Tycker han inte om det ska han inte behöva göra det mot son vilja. (Och givetvis ska du inte göra nåt du inte gillar heller.)
Haft ett förhållande i många år kan räkna dom få gångerna jag blivit slickad. Nu bryr jag mig inte längre
Har en älskare sen ett par år tilbaka blir slickad varje gång av honom. Tråkigt slentrianmässigt sex efter långt förhållande.
Jag slickar dig gärna både fram o bak om du vill
Vad är det för fel på folk som inte pratar med personen det berör om problem i deras relation, istället för att fråga främlingar på nätet? Och varför är det (nästan alltid) dessa personer som tror att deras partner har telepatiska förmågor?
Vad är det för fel på folk som inte pratar med personen det berör om problem i deras relation, istället för att fråga främlingar på nätet? Och varför är det (nästan alltid) dessa personer som tror att deras partner har telepatiska förmågor?
Han borde ha sett jag gillar det
min man vill slicka mig trots att jag är oduschad och nykissad
min man vill slicka mig trots att jag är oduschad och nykissad