• Anonym (Anna77)

Vill inte slicka mig

Min man vill nästan aldrig slicka av mig längre

Går jätte länge mellan gångerna

Är alltid ny duschad när vi lägger oss och oftast rakad

Han vet hur mycket jag njuter av det

• Svar på tråden Vill inte slicka mig
  • snusaren1
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-19 19:52:41 följande:

Min man vill nästan aldrig slicka av mig längre

Går jätte länge mellan gångerna

Är alltid ny duschad när vi lägger oss och oftast rakad

Han vet hur mycket jag njuter av det

min kärring gillar att bli slickad med men hon vill aldrig smeka mig eller suga mig så jag gör inte det på henne,,,,

vill man ha så får man ge brukar jag säga till henne och då passar det inte

men du får la säga till din gubbe vill du ha nått så får du ge nått
  • Anonym (G)

Det är ingen mänsklig rättighet att bli slickad. Tycker han inte om det ska han inte behöva göra det mot son vilja. (Och givetvis ska du inte göra nåt du inte gillar heller.)

• Anonym (Anonym Klara)

Haft ett förhållande i många år kan räkna dom få gångerna jag blivit slickad. Nu bryr jag mig inte längre

Har en älskare sen ett par år tilbaka blir slickad varje gång av honom. Tråkigt slentrianmässigt sex efter långt förhållande.

• Anonym (sn)

Jag slickar dig gärna både fram o bak om du vill

• Anonym (suck)

Vad är det för fel på folk som inte pratar med personen det berör om problem i deras relation, istället för att fråga främlingar på nätet? Och varför är det (nästan alltid) dessa personer som tror att deras partner har telepatiska förmågor?

• BalkanBoy85
    Anonym (suck) skrev 2019-04-27 03:37:54 följande:

Vad är det för fel på folk som inte pratar med personen det berör om problem i deras relation, istället för att fråga främlingar på nätet? Och varför är det (nästan alltid) dessa personer som tror att deras partner har telepatiska förmågor?

Du har en poäng där...verkligen
  • Anonym (Hen)
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:34:46 följande:

Han borde ha sett jag gillar det

Det är mycket man borde, men inte gör. Du borde exempelvis prata med din karl om att du vill bli slickad istället för att ta för givet att han kan läsa dina tankar
  • Mr K69
    Anonym (suck) skrev 2019-04-27 03:37:54 följande:

Ts kanske redan har pratat med mannen, han har hört men inte lyssnat? Krävs liksom 2 för en tango
  • Anonym (suck)
    Mr K69 skrev 2019-04-27 09:03:22 följande:
    Ts kanske redan har pratat med mannen, han har hört men inte lyssnat? Krävs liksom 2 för en tango
    Du tror inte TS hade skrivit "det har jag gjort" och inte "jo ska det" om så var fallet?
    Anonym (Adam) skrev 2019-04-20 05:08:07 följande:
    Han gillar väl inte och slicka.
    För husfriden så gör han väl det.
    Spelar nog ingen roll, vill han inte så.
    Du måste prata med han.
    Anonym (Anna77) skrev 2019-04-20 10:33:42 följande:
    Jo ska det

• Anonym (oups)

min man vill slicka mig trots att jag är oduschad och nykissad

• Anonym (oups)

min man vill slicka mig trots att jag är oduschad och nykissad

Svar på tråden Vill inte slicka mig