• Anonym (KåtODesperat)

Var hittar man en KK?

En seriös fråga, hur skaffar man en kk när man är i ett förhållande? En som man kan lita på ,som förstår riskerna och kan vara diskret och är ren? Var träffar man en sån när man själv inte kan gå ut och festa, och vill att han ska vara helt okänd för min man eller våran bekantskapskrets?

Moraltanter/gubbar undanbedes vänligen!

• Svar på tråden Var hittar man en KK?
  • Anonym (!)
    Anonym (KåtODesperat) skrev 2019-04-25 10:31:45 följande:

Mmmm kåt ,oskuld och champagne låter härligt , men som sagt vill jag inte träffa nån här på fl

Så synd. Jag som redan lagt champagnen på kylning.

Får väl spara den till någon annan då.
  • Anonym (!)
    Anonym (Kåt "tant") skrev 2019-04-25 07:52:56 följande:

Låter intressant, älskar att lära upp oskulder... Hjälpte en man för många år sedan under en helg, jisses han lärde sig snabbt hur man gör.

Tyvärr var det enda gången eftersom vi bodde många mil från varandra

Jag kanske bor närmare?
  • Anonym (man)
    Anonym (KåtODesperat) skrev 2019-04-25 10:57:36 följande:
    Jag sa aldrig att jag va perfekt och att hitta en som mig med samma personlighetstyp är inte problemet. Men en som kan vara diskret , och som inte finns inom bekantskapskretsen är svårare. Hade du några konkreta tips eller sökte du bara bekräftelse?
    Nä du behövde nog inte säga det, handlingen du du planerar att utföra talar för sig själv.

Konkreta tips:

1) Prata med din partner om ett öppet förhållande så slipper du smyga runt i buskarna och får tillgång till ett bättre utbud än "bottenslammet"

2) Skilj dig så slipper du smyga runt i buskarna och får tillgång till ett bättre utbud än "bottenslammet"
  • Anonym (KåtODesperat)
    Anonym (man) skrev 2019-04-25 13:29:03 följande:

Nä du behövde nog inte säga det, handlingen du du planerar att utföra talar för sig själv.

Konkreta tips:

1) Prata med din partner om ett öppet förhållande så slipper du smyga runt i buskarna och får tillgång till ett bättre utbud än "bottenslammet"

2) Skilj dig så slipper du smyga runt i buskarna och får tillgång till ett bättre utbud än "bottenslammet"

1. Har pratat med honom om öppet förhållande då han själv inte längre kan prestera ,men han är helt emot idéen. Han kan inte tänka sig att jag är med någon annan säger han även om jag försöker lirka in att det inte bara skulle vara jag utan han skulle ju också kunna njuta av nån annan kvinna. Det fungerade inte.

2. Skilja mig, skulle inte tro det. Lever ett bekvämt liv med barn villa och sommarstuga. Tjänar hälften av vad min man drar in så det är det dummaste jag kunde göra. Jag må vara ?skrupelfri?( va tvungen att googla ordet ) men dum nog att skilja mig är jag inte
  • Anonym (Maze)
    Anonym (KåtODesperat) skrev 2019-04-25 10:57:36 följande:

Jag sa aldrig att jag va perfekt och att hitta en som mig med samma personlighetstyp är inte problemet. Men en som kan vara diskret , och som inte finns inom bekantskapskretsen är svårare. Hade du några konkreta tips eller sökte du bara bekräftelse?

Här är en till som är s.k. "skrupelfri" (a.k.a. gift) men håller på att separera på mitt initiativ. Är i Sthlm och sover på hotell ett par ggr per månad, men bor på annan ort en bra bit därifrån. Känner 2 pers i Sthlm så brukar mest gå på stan, se någon biofilm eller vara på hotellet när arbetsdagen är slut. Just det, diskretion är jag bra på.
  • NHult

Synd att du bor på fel sida landet Flört
    Det där med diskreta möten, och vidtaga stor försiktighet,
    i kombination med hett sex, kanske bara en snabbis eller lite mer planerat längre njutning. Det är en konst Skrattande 
    Hade gärna ställt upp om avståndet vore mer humant hehe Cool

Bloggar lite här på FL
  • Smecker
    NHult skrev 2019-04-26 07:10:15 följande:

Synd att du bor på fel sida landet 

Det där med diskreta möten, och vidtaga stor försiktighet,

i kombination med hett sex, kanske bara en snabbis eller lite mer planerat längre njutning. Det är en konst  

Hade gärna ställt upp om avståndet vore mer humant hehe 

Trots att de är mer regel än undantag, så blir jag ändå alltid lika förundrad över sådana här inlägg.

1: Du har absolut noll aning om vem personen du skriver till är. Hon skulle kunna se ut som en träskpadda, vara en kaninkokerska eller ha problem med en gravt svartsjuk man som sitter inne för mord av hennes förre älskare. Men det är avståndet som är felet, inget annat, och du hade gärna ställt upp. På vad, exakt? Vilket leder till

2: Det måste ju för TS kännas oerhört skönt att veta att du finns, och är beredd att ställa upp oavsett vem hon är, hur hon ser ut och så vidare. Det betyder att hon som person är totalt ointressant, så länge hennes hål är tillgängliga att runka av sig i, lite lätt och ledigt sådär. Jag förstår om TS finner det oemotståndligt attraktivt, nästan så det går för henne i hennes plaskblöta trosor bara av tanken, och om hon inte kastar sig över dig (och dina likar) i inboxen så är det en fruktansvärd förlust för mänskligheten. Helt bortsett från att hon inte har en susning om vem du är, heller.

Som bananflugor under rötmånad, var det. Hehe.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (trocadero (m))
    Anonym (Kåt "tant") skrev 2019-04-25 07:52:56 följande:

Låter intressant, älskar att lära upp oskulder... Hjälpte en man för många år sedan under en helg, jisses han lärde sig snabbt hur man gör.

Tyvärr var det enda gången eftersom vi bodde många mil från varandra

Låter intressant skulle gärna träffa nån som dig och få lära mig massor. Undra om man kan hitta fler  sköna kvinnor här som söker KK. 
  • Anonym (man)
    Smecker skrev 2019-04-26 07:39:19 följande:
    Trots att de är mer regel än undantag, så blir jag ändå alltid lika förundrad över sådana här inlägg.

1: Du har absolut noll aning om vem personen du skriver till är. Hon skulle kunna se ut som en träskpadda, vara en kaninkokerska eller ha problem med en gravt svartsjuk man som sitter inne för mord av hennes förre älskare. Men det är avståndet som är felet, inget annat, och du hade gärna ställt upp. På vad, exakt? Vilket leder till

2: Det måste ju för TS kännas oerhört skönt att veta att du finns, och är beredd att ställa upp oavsett vem hon är, hur hon ser ut och så vidare. Det betyder att hon som person är totalt ointressant, så länge hennes hål är tillgängliga att runka av sig i, lite lätt och ledigt sådär. Jag förstår om TS finner det oemotståndligt attraktivt, nästan så det går för henne i hennes plaskblöta trosor bara av tanken, och om hon inte kastar sig över dig (och dina likar) i inboxen så är det en fruktansvärd förlust för mänskligheten. Helt bortsett från att hon inte har en susning om vem du är, heller.

Haha, väldigt bra skrivet. Jag har ofta tänkt på vad som kan röra sig i skallen bakom såna inlägg, eller om det rör sig något öht....ibland kan man se dem i trådar där en person uppenbarligen mår jävligt dåligt och funderar på att skiljas för att partnern varit otrogen.... då ploppar dessa "räddare i nöden" upp och erbjuder genast sina tjänster.

Ibland undrar man om mänskligheten inte är på väg tillbaka till apstadiet. Vissa verkar onekligen resonera som vandrande könsorgan utan någon synbar tankeverksamhet.
  • Smecker
    Anonym (man) skrev 2019-04-26 11:02:06 följande:
    Haha, väldigt bra skrivet. Jag har ofta tänkt på vad som kan röra sig i skallen bakom såna inlägg, eller om det rör sig något öht....ibland kan man se dem i trådar där en person uppenbarligen mår jävligt dåligt och funderar på att skiljas för att partnern varit otrogen.... då ploppar dessa "räddare i nöden" upp och erbjuder genast sina tjänster.

Ibland undrar man om mänskligheten inte är på väg tillbaka till apstadiet. Vissa verkar onekligen resonera som vandrande könsorgan utan någon synbar tankeverksamhet.
    De är ju själva basen man gjort parodin kåta Gun på, skillnaden är bara att kåta Gun bryter mot normerna och blir därmed rolig, medan dessa "män" bara är tragiska.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Jepp)

Äh det är ju samma slags typ som skriver till en på t ex Bc på liknande sätt, o sen inte fattar varför de får nej, eller så blir de förbannade. Varför vill du inte träffa mig för, jag vill ju träffa dig. Jag kunde varit vem som helst, nåt kött bara! 

En del ÄR i apstadiet alltid, bara att inse.
  • Anonym (meningococker)

Varför vill du gå bakom ryggen på din man förresten? Har han slutat ligga med dig? Eller vad är problemet? Söker du spänning? Tycker synd om din man, faktiskt. Den dagen han får reda på vad som pågår hoppas jag du åker ut lottlös på gatan.

Nu talar jag ur motsatt perspektiv, min kille var otrogen mot mig i flera år, vi var förlovade, skulle gifta oss när hans älskarinna avslöjade allt för att hon ville sabba vigselplanerna. Dök upp utanför vårt hem och förklarade allt. Han ska vara glad att jag inte slog ihjäl honom på fläcken. Han stack på ett ut den jäveln. Slog sönder hans grejor och slängde ut hans kläder och annat skit på gatan så fick han plocka upp det sen. Det slutade dock gott med att de aldrig sågs mer. Haha... jaja.

Som du säkert märker, KK lär du få bara du skriver vem du är. Som du redan sett flockas hannarna kring en villig tjej. Nature goes strong. Tänk på vad du gör nu bara.

Hade DU velat att din man skulle göra detsamma?

• NHult

Är du fortfarande aktiv här, kul att se dig igen ;)
    Bloggar lite här på FL
Svar på tråden Var hittar man en KK?