• Waje

Tid för bara oss men vad gör man då!?

Jag är ensamstående med min son men har nu träffat en helt underbar man, vårt enda "problem" är att vi inte får någon tid bara vi två eftersom jag har svårt att ordna barnvakt men nu har jag löst ett par timmar för oss! Frågan är då vad ska vi göra?!? Jag vill gärna överraska med någon kul grej när jag berättar att jag löst dessa timmarna för oss men kommer inte på vad man gör på en dejt eller vad man gör som barnfri! Så snälla kom med förslag!? Tiden vi har är mellan ca 17-23 på kvällen och jag vill att det ska bli den typ mest fantastiska kvällen nånsin för dagen efter åker jag bort i tre veckor och det är inte så att jag är orolig att vi glider ifrån varandra under tiden men jag vill att han ska känna innan jag åker hur viktig han är för mig och att jag verkligen värdesätter honom. 

• Svar på tråden Tid för bara oss men vad gör man då!?
  • BurningDiamond

Jag hade satsat på något i säng-läge. Tungan ute

4 timmar är (för mig) för kort för middag och drinkar och sedan lite sex, jag hade skippat middag helt, och tagit drinkarna hemma.

• BurningDiamond
    Tonårsmamman1 skrev 2019-04-25 20:54:27 följande:

17-23 är ju sex timmar, så ni hinner både middag och sex om ni vill. 

Haha! Gissa vem som får gå tillbaka till första klass och lära sig räkna igen. Skäms
  • Tonårsmamman1
    BurningDiamond skrev 2019-04-25 20:56:26 följande:
    Haha! Gissa vem som får gå tillbaka till första klass och lära sig räkna igen. Skäms
    Glad
  • Waje

Jo alltså middag och sexy time i all ära! Men det är ändå något som är möjligt att göra mysigt på hemmaplan när lillen lagt sig så jag tänkte mig något mer "äventyrligt" alltså inte supergalet men ändå kanske något större än så.. eller middag kanske är det mest romantiska ?! Jag är så kluven haha! 

• BurningDiamond
    Waje skrev 2019-04-26 18:44:54 följande:

Jo alltså middag och sexy time i all ära! Men det är ändå något som är möjligt att göra mysigt på hemmaplan när lillen lagt sig så jag tänkte mig något mer "äventyrligt" alltså inte supergalet men ändå kanske något större än så.. eller middag kanske är det mest romantiska ?! Jag är så kluven haha! 

Går det att göra någon aktivitet då? Escape room, massage för två, spökpromenad, live-musik eller quiz-night på puben (finns både mat och dryck), paddla trampbåt, historisk rundvandring, någon vernissage eller utställning....
Svar på tråden Tid för bara oss men vad gör man då!?