• Fri 26 Apr 2019 23:33
    4461 visningar
    4 svar
    4
    4461

    Bisolvon metod

    Hej,

    Jag och sambon ska köra Bisolvon nästa månad. Jag har förstått att det hjälper till så att spermierna lättare kan simma sig fram till ägget. Men om man sambo tar den, vilka fördelar har det om även han tar Bisolvon? Blir spermien rinnig/vattning av det? Ändras konsistensen på spermien på något sätt. Vill sambo är så nyfiken på de :) Jag fattar ingenting av detta själv. Kan någon förklara det för mig, vore tacksam! Ursäkta om jag verkar lite trög

  • Svar på tråden Bisolvon metod
  • Sat 27 Apr 2019 08:46
    #1

    Ingen?!!! ????????????

  • Sun 28 Apr 2019 07:31
    #2

    Jag är gravid och har blivit rekommenderad att inte använda bisolvon under graviditeten..

    Har ni blivit utredda?

  • Sun 28 Apr 2019 11:46
    #3

    Hej,

    Tack för du skrev! Nej jag är inte gravid än. Men vi försöker. Jag har pcos och ska börja med första kuren av letrozol men jag vill även boosta det med Bisolvon som många pratat bra om. Min sambo vill veta om det kommer ändra på konsistensen på hans spermie.

  • Anonym (Lycka­ts)
    Tue 25 Jun 2019 09:39
    #4

    Vi gjorde ivf och vart rekommenderade bisolvon mellan äl och insättning. Detta lyckades dock inte. Ett halvår senare åt jag letrozol pga pco. Vid äl testade jag att äta bisolvon vilket lyckades. Dock vart det ma och efter mängder av misslyckade försök utan bisolvon testade jag samma dosering igen ett år senare. Lyckades även denna gång och är gravid i v.9 så för mig funkade det.

    Det är du som ska äta bisolvon för att ändra slemhinnorna, inte din sambo så länge allt är okej med honom.

Svar på tråden Bisolvon metod