• Lilalila1234

Vad är ok när det kommer till extjejer och gåvor

OKEJ, kommer väl blir totalt sågad nu men tänker fråga ändå. 
    Jag och min sambo har haft ett förhållande nu i ett par år, när vi började ses så var han även vän med en tjej som han några år innan legat med ett par gånger. Inget förhållande eller liknande men ändå, ska tilläggas att hon legat med nästan alla män i den kretsen så att hon legat med min nuvarande är inte särskilt speciellt egentligen, så kan man ju tycka vad man vill om det. 

Iallafall, när vi blir tillsammans så blir även jag vän med henne för hon är jätte trevlig och så vidare. Vi har verkligen haft det så kul ihop. 
    Hon har sen två år tillbaka eller så haft ett förhållande med en man och vi är alla glad och nöjda. Där det skaver för mig är att hon tar ibland upp saker som kan vara lite opassande ang sex eftersom hon legat med min pojkvän, och hon ger min kille typ hemlagade saker. Ska tilläggas att dom inte är vänner idag pga att min sambo inte tycker om henne så mycket, dom är inte ovänner men inte vänner, men att jag däremot är vän med henne. 

Typ när hon kommer hem till oss så tar hon ibland med sig nått hon lagat hemma, typ en kaka eller något liknande. Vilket hade varit trevligt om det var till mig, eller till mig och min sambo. Men det är ofta saker som hon vet att jag inte äter men hon vet att min sambo gillar. Nu låter detta jätte petty och det kanske det är, min i min värld hade jag aldrig lagat något och gett till en man med sambo, inte heller typ gett kläder. Känns för intimt och opassande. När hon lämnar över sakerna så säger hon typ, jag vet ju att (min sambo) gillar detta så varegod. 

Såklart snällt men kan inte hjälpa att tänka att de här va underligt. 
    Skulle aldrig ställa mig och liksom laga något till nått gammalt ligg. 
    Är det konstigt eller är jag konstig? 

• Svar på tråden Vad är ok när det kommer till extjejer och gåvor
  • Bjoer

Du är inte konstig och det är inte konstigt. Det beror helt på vem man är som person om man gör sånt. Jag tror inte det är speciellt vanligt men känner man varandra och om hon är en öppen person som brukar baka och ta med så är det ju inte så konstigt. Det man kan göra är väl att försöka ta reda på om hon gör det överallt hon åker till polare, eller om det bara är hos er. Är det bara hos er så kan det ju vara en varningssignal.

Annars kan du ju faktiskt fråga henne.

• Lilalila1234

[quote=79643655][quote-nick]Bjoer skrev 2019-05-23 15:34:06 följande:[/quote-nick]Du är inte konstig och det är inte konstigt. Det beror helt på vem man är som person om man gör sånt. Jag tror inte det är speciellt vanligt men känner man varandra och om hon är en öppen person som brukar baka och ta med så är det ju inte så konstigt. Det man kan göra är väl att försöka ta reda på om hon gör det överallt hon åker till polare, eller om det bara är hos er. Är det bara hos er så kan det ju vara en varningssignal.

Annars kan du ju faktiskt fråga henne.[/

Hon gör inte så med någon annan och jag vågar inte fråga för jag är ganska säker på att det kommer förstöra våran relation helt och hållet.

Hon har liksom inte andra vänner hon besöker på det sättet.

Svar på tråden Vad är ok när det kommer till extjejer och gåvor